خبرگزاری کار ایران

علی‌پور خنکداری در تذکر شفاهی:

اصلاح و نوسازی شبکه انتقال برق در دستورکار وزارت نیرو قرار گیرد/ برخی از روستاها با ۲۰ خانوار برق ندارند

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۹۱۶

نماینده مردم قائمشهر تاکید کرد: وزارت نیرو باید با اصلاح و نوسازی شبکه انتقال از هدررفت برق جلوگیری کند، زیرا در حال حاضر بسیاری از روستاها با مشکل برق‌رسانی روبه‌رو هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال علیپور خنکداری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۱ خرداد) مجلس شورای اسلامی، درباره گزارش وزیر نیرو گفت: اگرچه شعار این روزهای دولت کاهش مصرف برق است اما در تحقق این موضوع باید به شبکه فرسوده برق نیز توجه شود.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دلیل فرسودگی شبکه انتقال، برق زیادی هدر می‌رود، افزود: وزارت نیرو باید با اصلاح و نوسازی شبکه انتقال از هدررفت برق جلوگیری کند. زیرا در حال حاضر بسیاری از روستاها با مشکل برق‌رسانی روبه‌رو هستند.

وی با بیان اینکه حتی برخی از روستاها با ۲۰ خانوار برق ندارند، اظهار کرد: باید به انرژی‌های تجدیدپذیر مانند انرژی باد و خورشیدی توجه ویژه شود، در برنامه ششم توسعه نیز به این ظرفیت مناسب اشاره شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم درباره مشکلات آب کشور، اضافه کرد: سلامت آب یکی از مهم‌ترین مسائل است چرا که به دلیل فرسوده بودن تصفیه‌خانه‌ها از یک سو آب بسیاری هدر می‌رود و از سوی دیگر آب شرب بهداشتی تامین نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز