خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تأیید حکم یک سال حبس تعزیری شهاب‌الدین نظری در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۲۳۳

عضو شورای مرکزی مجمع پیروان خط امام گفت: حکم حبس یک ساله‌ام در دادگاه تجدیدنظر تایید شد.

شهاب‌الدین نظری کنشگر سیاسی و مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تایید خبر حکم قطعی یک سال حبس تعزیری خود در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، گفت: در اوایل شهریور ماه سال ۹۷ با شکایت یک نهاد امنیتی پرونده‌ای برای من تشکیل شد. اتهامی هم که آن زمان به من وارد کردند، عضویت در گروه‌های معاند و تبلیغ علیه نظام بود.

وی گفت: خوشبختانه به علت اینکه هیچ سندی برای عضویت من در گروه‌های معاند وجود نداشت، این اتهام رد شد اما اتهام تبلیغ علیه نظام بر قوت خود باقی ماند.

این عضو شورای مرکزی مجمع پیروان خط امام خوزستان، اظهار داشت: مواردی هم که به عنوان اتهام به من نسبت دادند، صرفا جلسات رسمی حزبی احزاب اصلاح‌طلب بود و چون سابقه عضویت در شورای مرکزی  اصلاح‌طلبان شیراز را هم دارم، طرح شکایت از من نیز از  همان‌جا شروع شد.

وی گفت: بعد از اینکه پرونده به اهواز ارسال شد به دلیل اینکه مصاحبه‌ها و بیانیه‌هایی که ضمیمه پرونده، در تهران انجام شده بودند، پرونده به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران منتقل و آنجا حکم یک سال حبس تعزیری برایم صادر شد.

شهاب‌الدین نظری افزود: حکم دادگاه تجدید نظر بیستم اردیبهشت‌ماه سال جاری اعلام شد، اما تا زمانی که حکم رؤیت نشده بود؛ نمی‌توانستم به طور قطعی آن را تأیید کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز