خبرگزاری کار ایران

در نشست هم‌اندیشی «مجلس تراز انقلاب اسلامی» مطرح شد؛

زاهدی: نماینده نباید برای دیدار با وزیر وقت بگیرد/ عباسی: باید از دخالت احزاب در مجلس جلوگیری کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۳۷۶

منتخبان مردم در مجلس یازدهم عنوان کردند: در مجلس باید به دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توجه کنیم، نظرات کمیسیون‌ها را تقویت کنیم و از دخالت احزاب در مجلس جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد مهدی زاهدی، منتخب مردم کرمان در مجلس یازدهم در نشست «مجلس تراز انقلاب» که به همت حاجی‌بابایی در مسجد امام صادق میدان فلسطین برگزار شد، گفت: برنامه‌ای تهیه شده است، این مجلس با همراهی و هماهنگی است و راهکارهایی عملیاتی برای فائق آمدن بر مشکلات تبیین شده است، نظام قانون‌گذاری در ده سال گذشته خوب نبوده است. چرا به قوانین مصوبه می‌زدیم؟! چرا نماینده باید برای دیدار با وزیر وقت بگیرد؟! 

وی افزود: وزرا باید به مجلس بیایند نه نمایندگان در راهروهای وزارتخانه به دنبال وزرا باشند. در این برنامه به صورت ریز وارد شدیم. انشاءالله با وحدت و افراد با تجربه بتوانیم مجلس کارآمد انقلابی تشکیل دهیم و بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

باید از دخالت احزاب در مجلس جلوگیری کنیم

در ادامه فریدون عباسی، منتخب مردم کازرون و کوه چنار  عنوان کرد: در مجلس باید به دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توجه کنیم، نظرات کمیسیون‌ها را تقویت کنیم و از دخالت احزاب در مجلس جلوگیری کنیم.

وی افزود: مشکل کشور نبود حضور حاکمیت تفکر در کشور است، بنده هم کاندیدای ریاست مجلس هستم و هم می‌توانم در کمیسیون‌های مختلف به عنوان رییس و عضو عادی حضور داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز