خبرگزاری کار ایران

بادامچی در تذکر شفاهی:

شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها را دچار رکود کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۶۸۵

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دوره نخست همه‌گیری کرونا ماه‌ها به طول می‌انجامد و ممکن است شرایط بدتر شود بنابراین ادامه بیکاری زندگی را برای گروه‌های آسیب‌پذیر و کارگران روزمرد مشکل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا بادامچی در جلسه  علنی امروز (سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: به خانواده‌های شهدای دریادل سانحه تلخ کنارک تسلیت عرض کرده و برای خانواده‌هایی که عزیزان خود را به علت کرونا از دست دادند، شکیبایی مسئلت دارم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: از مدافعان سلامت کشور که برای ارتقاء سلامت و بهداشت جامعه تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم.

وی اظهار کرد: ویروس کرونا در گام نخست سلامتی انسان‌ها و در گام دوم اشتغال را هدف قرار داده است، به گونه‌ای که آمار بیکاری به عنوان معضل جدی پس از کرونا افزایش یافته است. دوره نخست همه‌گیری کرونا ماه‌ها به طول می‌انجامد و ممکن است شرایط بدتر شود بنابراین ادامه بیکاری زندگی را برای گروه‌های آسیب‌پذیر و کارگران روزمرد مشکل کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها دچار رکود شدند، اضافه کرد: چه باید کرد که کشور از این منجلاب و گرفتاری رها شود. تقویت جامعه مدنی و رسانه‌های مستقل برای کارآمدسازی و اقدام به موقع و بررسی واقعیت‌های جامعه از الزامات پاسداشت سرمایه‌های کشور است.

بادامچی ادامه داد: تضعیف حوزه قانونگذاری توسط سایر نهادها و مراجع و تورم افسارگسیخته که ناشی از تحمیل خودتحریمی به مردم ایران به دلیل عدم تصویب پیوستن به کنوانسیون‌ها است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز