خبرگزاری کار ایران

فرمانده پایگاه هوایی بوشهر:

ضدعفونی معابر و برپایی ایستگاه غربالگری تا ریشه‌کنی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۵۴۷

امیر سرتیپ دوم طالب‌زاده از تداوم ارائه خدمات بهداشتی درمانی، ضد عفونی و پایش سلامت تا ریشه‌کنی کامل بیماری کرونا در روستاهای استان بوشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان علی اکبر طالب زاده فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر با بیان اینکه در راستای تداوم خدمت رسانی تاکنون ۵۰۰ بسته بهداشتی به روستاهای بوشهر اهدا شده است، گفت: ضدعفونی معابر و اماکن اصلی و برپایی ایستگاه غربالگری در روستاهای استان بوشهر توسط پایگاه شکاری شهید یاسینی تا ریشه کنی کامل بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از صبح امروز، در قالب اقدامات موثر قرارگاه زیستی و پدافند بیولوژیک، به همت پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر بسته های حمایتی بهداشتی شامل مایع ضدعفونی فردی، مایع دستشویی، ماسک و دستکش  که همگی از تولیدات این پایگاه است در بین روستاییان توزیع شد.

امیر سرتیپ دوم طالب‌زاده با اشاره به ضد عفونی اماکن، معابر اصلی و برپایی ایستگاه غربالگری در روستاهای اطراف استان بوشهر خاطرنشان کرد: این اقدامات با هدف پایش سلامت روستاییان شریف و در راستای جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کووید ۱۹ صورت گرفته است.

سرتیپ دوم خلبان طالب‌زاده، ضمن تشریح اقدامات این پایگاه ویژه روستاهای اطراف استان بوشهر عنوان کرد: از روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اوامر سلسله مراتب ارتش، در کنار مردم شریف استان بوشهر هستیم تا به شعار ارتش فدای ملت جامه عمل بپوشانیم و تمام توان خود را برای کنترل و مبارزه با این بیماری به کار خواهیم گرفت.

فرمانده پایگاه هوایی بوشهر تصریح کرد: اقدامات بهداشتی، ضدعفونی و پایش سلامت، محدود به زمان خاصی نیست و برای هر پیش‌آمدی آمادگی کامل داریم و همان طور که در هشت سال دفاع مقدس نیز ثابت کردیم، همیشه در کنار مردم خواهیم ماند.

وی با اشاره به تمام سختی ها و آسیب‌هایی که این بیماری ایجاد کرده‌ است، بیان کرد: تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، رزمایش های بهداشتی و بیولوژیک، رژه خدمت، رزمایش همدلی و کمک مومنانه، باعث تجلّی و عیان شدن همدلی، نوع دوستی و استواری ملت همیشه بیدار و آگاه ایران شده است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز