خبرگزاری کار ایران

توسط پایگاه هوایی شهید فکوری انجام شد؛

توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در مناطق محروم و نیازمند شهر تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۲۵۹

در راستای طرح کمک های مومنانه، ۱۰۰۰ پرس غذای گرم به همراه بسته بهداشتی توسط پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در راستای طرح کمک های مومنانه به مردم نیازمند اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده از گسترش ویروس کرونا در کشور و آسیب پذیری بسیاری از هموطنان از این بیماری ناشناخته، خدمت رسانی و یاری به آسیب دیدگان جز اولویت های نیروی هوایی ارتش قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی های انجام شده با  کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر تبریز تا پایان ماه مبارک رمضان روزانه ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در این پایگاه طبخ و با همکاری و همیاری مددکاران این نهاد در بین افراد تحت پوشش و نیازمند توزیع می شود.

امیر سرتیپ دوم رسولی با بیان اینکه، این طرح در قالب لبیک به پویش کمک مومنانه و با همکاری پایگاه شهید فکوری و کمیته امداد امام خمینی منطقه سه تبریز انجام می گیرد تصریح کرد: در اولین روز از اجرای این طرح، تعداد ۱۰۰۰ پرس غذای گرم به همراه اقلام بهداشتی در بین ۴۰۰ خانواده نیازمند و مناطق محروم شهر تبریز توزیع شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز