خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی تلفنی روسای جمهور ایران و کرواسی مطرح شد؛

ضرورت همکاری کشورها در مقابله با ویروس کرونا/ اروپا در مقابل اقدامات ضدبشری آمریکا مواضع جدی اتخاذ کند

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۴۵۵

روسای جمهور ایران و کرواسی روز دوشنبه در یک گفت و گوی تلفنی بر توسعه و تعمیق مناسبات و همکاری ها تاکید و بر ضرورت همکاری همه کشورها برای مقابله با ویروس کرونا که تقریبا همه کشورهای دنیا را درگیر کرده است، تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، روسای جمهور ایران و کرواسی همچنین ضمن ابراز همدردی با مردم دو کشور در شرایط سخت درگیری با بیماری کرونا، اشتراک تجربیات و توانمندی ها در جهت مقابله با این بیماری را ضروری خواندند.

حجت الاسلام حسن روحانی، با اشاره به رفتار غیرقانونی، غیرمنطقی و غیر انسانی آمریکا در خروج از برجام و وضع تحریم ها و فشار حداکثری علیه ملت ایران، گفت: تداوم این رفتار اقدامی ضد بشری است و ایران انتظار دارد کشورهای اروپایی با اینگونه رفتارها مقابله کرده و مواضع جدی اتخاذ کنند.

رئیس جمهور کرواسی نیز در این گفت و گوی تلفنی با اشاره به روابط خوب دو کشور و اهمیت توسعه و تعمیق مناسبات با ایران، گفت: ایران به عنوان کشوری با تمدن دیرینه و جایگاه ممتاز در منطقه از اهمیت ویژه ای برای کرواسی برخوردار است .

 "زوران میلانوویچ" اقدام آمریکا در افزایش تحریم و فشار علیه ایران در این شرایط سخت را  غیر انسانی و نادرست خواند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز