خبرگزاری کار ایران

بیانیه بیش از ۵۰ کانون رضوی درباره پرتاب ماهواره نور

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۲۰۹

بیش از ۵۰ کانون رضوی در پیامی درباره پرتاب ماهواره نور سپاه بیان کردند: کانون‌های معرفت رضوی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور این دستاورد بزرگ ملّی و تحول نوین در عرصه فضایی کشور را محضر رهبر معظم انقلاب و ملت سربلند ایران اسلامی تبریک عرض می‌کند.

به گزارش ایلنا، متن پیام ۵۰ کانون رضوی بدین شرح است:

بِسم الله الرَّحمنَ الرَّحیم

وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ رَمَیٰ

رسول اکرم (ص)می فرمایند :

«علم حتی اگر در ثریا هم باشد مردانی از سرزمین پارس بدان دست خواهند یافت.»

 بار دیگر همزمان با سالروز تأسیس شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حکیمانه و با برکت حضرت امام خمینی (ره)، شاهد خروش فرزندان ملت ایران، اولین خبر خوش سال ۱۳۹۹ و آغازی درخشان برای ماه مبارک رمضان هستیم.

 چند دهه پیش بود که ایران اسلامی با گذر از تنگناهای سخت و آزمون های دشوار از جمله هشت سال دفاع مقدس، خود را وارد عرصه های جدید از قدرت و اقتدار نمود؛ آن زمان حتی کشورها حاضر به فروش ابتدایی ترین ادوات به ایران  نبودند.

اکنون با به ثمر رسیدن تلاش دانشمندان، نخبگان و فررندان این سرزمین؛ پس از اثبات اقتدار در مجموعه نیروهای زمینی، هوایی و دریایی، این بار و باز هم با وجود تحریم های آمریکا و بدون اتکاء به هیچ ابرقدرت نمایی، " نور" به فضا رسید و سروقامتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق شدند در مقابل حیرت جهانیان، با روشن کردن نور امید، اولین ماهواره نظامی کشورمان را در مدار قرار دهند، اکنون فضا برای ما تماشایی شده است. باید به جای آنکه به دنبال اغیار باشیم و مجبور به امتیاز دادن شویم،نتیجه اعتماد به جوانان و یاعلی گفتن را از ایشان بیاموزیم.

 در آخر امیدواریم خواستن باب شود تا بگوییم توانستیم و لازم است بدانیم که کار برای خدا نتیجه اش پیشرفت، عزت و سربلندی خواهد بود.

کانون‌های معرفت رضوی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور این دستاورد بزرگ ملّی و تحول نوین در عرصه فضایی کشور را محضر رهبر معظم انقلاب (مدّظله العالی) و ملّت سربلند ایران اسلامی تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای دانشمندان عرصه‌های علمی و نظامی خواستار تداوم این راه باشکوه هستیم.

در پایان یاد تمامی شهیدان راه حق از ابتدا تاکنون، بالاخص شهیدان والامقام حسن تهرانی مقدم و حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم.

                درخت تو گر بار دانش بگیرد                                       به زیر آوری چرخ نیلوفری را

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز