خبرگزاری کار ایران

جروزالم پست:

مقابله تهران با واشنگتن برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از منطقه شدت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۲۵۱

جروزالم پست در گزارشی به مقابله ایران با آمریکا در عراق و سوریه پرداخت.

به گزارش ایلنا، جروزالم‌پست در گزارشی نوشت: خط مقدم جدید ایران با آمریکا در خلیج فارس و سوریه است. ایران می‌خواهد ایالات متحده را از عراق و سوریه خارج کند و همزمان تحرکات عجیبی را در خلیج فارس انجام دهد.

جروزالم‌پست مدعی شد: ایران با تهدید کشتی‌های دریایی ایالات متحده و متحدان خواستار خروج آمریکا از منطقه است و ایالات متحده را در خلیج فارس تهدید می‌کند. این بخشی از برنامه بازی در خاورمیانه از سوی تهران است که سعی می‌کند ایالات متحده را از عراق و سوریه خارج کند و همزمان تحرکات خود را در خلیج فارس انجام دهد.

این رسانه صهیونیستی در گزارشی بی‌اساس بدون اشاره به حضور مداخله‌جویانه آمریکا در منطقه مدعی شد که ایران کشتی‌های آمریکایی را در خلیج فارس چندین دهه مورد آزار و اذیت قرار داده است اما اکنون این مقابله بیشتر شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: در سوریه نیز رسانه‌ها علیه ایالات متحده پیام می‌دهند و می‌گویند که ایالات متحده تروریست‌ها را آموزش می‌دهد. اکنون مقابله ایران با آمریکا برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از منطقه شدت گرفته است و شکل جدی به خود گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز