خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور:

مردم بدانند که سال جاری سال سختی است/ با دو ویروس کرونا و تحریم در حال جنگ هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۹۸۴

مردم بدانند که سال جاری سال سختی است، ما با دو ویروس در حال جنگ هستیم. اما تلاش می‌کنیم تا مردم به صورت مطلوب زندگی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در آئین افتتاح و  بهره‌برداری پروژه‌های بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شهر پرند، فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب اسلام‌شهر، فاز اول تصفیه خانه فاضلاب ملارد و تصفیه خانه مسکن مهر صفادشت با بیان این‌که امروز در سال ۹۹ به صورت ویدئو کنفرانسی اولین  افتتاحیه طرح را داشتیم، گفت: ارزش این پروژه ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است و کار بزرگی بوده که امیدواریم تا پایان سال ادامه پیدا کند.

رئیس‌جمهور  ادامه داد: آقای اردکانیان فرمودند تا پایان ۵۰ هزار میلیارد طرح و پروژه افتتاح خواهد شد. ملت بزرگ ایران و شرکت ‌های خصوصی و دولتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار سازندگی را انجام می‌دهند که در این شرایط آسان نیست.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند امسال سال جهش تولید است اولین قدم مهم را در ماه فروردین برداشتیم که امیدوارم تا انتهای سال ادامه پیدا کند.

روحانی گفت: مردم بدانند که سال جاری سال سختی است، ما با دو ویروس در حال جنگ هستیم.

وی تاکید کرد: ما باید هم با ویروس کرونا بجنگیم و هم اینکه با ویروسی به نام تحریم مقابله کنیم. اما تلاش می‌کنیم تا مردم به صورت مطلوب زندگی داشته باشند.

رئیس جمهور تاکید کرد: امسال  شرایط برای کل جهان سخت خواهد بود ولی برای ما کمی سخت‌تر است.

وی ادامه داد: امیدوارم سال جاری سالی پر از برکت باشد و باید از همین جا به روح تمامی شهدای خدمت که برای سلامت ما جان خود را تقدیم کردند درود فرستاد و به خانواده‌های آنها تسلیت گفت.

رئیس دولت دوازدهم در پایان تاکید کرد: همه باید بدانند که خدمت در عین حفظ سلامت ادامه خواهد داشت و همه بخش‌ها تولید خود را در عین حفظ سلامت و حفظ پروتکل‌های بهداشتی ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز