خبرگزاری کار ایران

لغو مرخصی استحقاقی تمامی نمایندگان مجلس/ بررسی تمهیدات لازم برای آغاز به کار منتخبان مجلس یازدهم

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۲۵۷

سخنگوی هیات رئیسه مجلس محورهای نشست امروز هیات رییسه قوه مقننه را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، اسدالله عباسی در توضیح محورهای نشست امروز ( سه شنبه، ۲۶ فروردین ماه) هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به پیشنهادهای مطرح شده در نشست مشترک روز گذشته هیات رییسه و روسای کمیسیون‌های تخصصی، دستور کار جلسات روزهای آتی قوه مقننه تعیین شد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس مقرر شد قوانینی از جمله اصلاح نظام بانکی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز،  لوایح مناطق آزاد و مالیات بر ارزش افزوده در دستورکار جلسات علنی قوه مقننه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین تصمیم‌گیری در مورد ایجاد توازن منطقی بین دو گزینه اقتصاد و سلامت و ارجحیت این دو مولفه نیز در دستور کار جلسات آتی نمایندگان قرار خواهد گرفت.

عباسی در خصوص محورهای دیگر جلسه امروز هیات رییسه مجلس، افزود: مقرر شد اسامی نمایندگانی که غیبت طولانی دارند احصاء و پس از تعیین تکلیف، در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تصمیم قانونی گرفته شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: همچنین مقرر شد مرخصی استحقاقی تمامی نمایندگان لغو و حضور نمایندگان در جلسات قوه مقننه الزامی شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز مقرر شد در جلسات آتی صحن علنی شاهد نطق نمایندگان باشیم، خاطرنشان کرد: همچنین تمهیدات لازم برای آغاز بکار منتخبان مجلس یازدهم نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز