خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از قرارگاه مردمی مدافعان سلامت شهر تهران بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۵۷۵

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از قرارگاه مردمی مدافعان سلامت شهر تهران بازدید کرد و در جریان روند کاری این پایگاه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سعید محمد در بازدید از قرارگاه مردمی مدافعان سلامت شهر تهران گفت: گرچه ویروس کرونا در سطح ایران و جهان مشکلات فراوانی را برای سلامت مردم ایجاد کرده است و یک تهدید جدی برای همه جوامع محسوب می‌شود اما در کشور ما، فرصت‌هایی را ایجاد کرده که یکی از آنها ایجاد تشکل‌ها و سازماندهی‌های مردمی است که در مقابله با بحران‌ها بتوانند شکل بگیرند.

وی اظهار داشت: امروز ما شاهد این هستیم که مجموعه‌های مردمی در کنار هم شکل گرفته‌اند و توانمندی این را دارند که بتوانند با هر بحرانی مقابله کنند.

محمد با اشاره به سازماندهی مناسبی که در 354 محله شهر تهران در این زمینه انجام شده است افزود: بحمدالله هم در حوزه آموزش و هم در حوزه توزیع مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و شناسایی افرادی که دچار این بیماری شدند و پیگیری برای درمان و کمک در دوران نقاهت آنها، تأمین مایحتاج زندگی آنها اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بیان کرد: این سازماندهی مختص  تهران نیست و در 18 استان دیگر هم پایه‌ریزی و انجام شده است و در دیگر استان‌ها نیز در حال پیگیری است.

محمد گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نیز در کنار دیگر عزیزان این عرصه در حال خدمت‌رسانی است و هر نیازی که از سوی این مجموعه اعلام می‌شود در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا دست به دست هم با همان روحیه دوران دفاع مقدس و با بسیج مردمی بتوانیم بر این بحران غلبه پیدا کنیم.   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز