خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب موتلفه اسلامی در محکومیت ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۹۰۲

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ترور محمدعلی یونس از فرماندهان حزب الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

شهادت محمدعلی یونس، رژیم صهیونیستی را به مرگ خود نزدیک‌تر خواهد کرد.

بار دیگر رژیم جنایتکار وتروریستی اسرائیل دست پلیدش را به خون پاک یکی از فرماندهان شجاع حزب الله آلوده کرد.

صهیونیست ها گمان می کنند که با حذف فیزیکی فرماندهان می توانند جبهه مقاومت را تضعیف کنند. درصورتی که شهادت، آنها را جاودانه می سازد و گرچه جان خویش را از دست می دهند ولی خونی تازه در رگهای رزمندگان حزب الله جاری می کند و جان تازه ای به پیکرة مقاومت می دهند.

امروز مقاومت  یک شخص یا گروه نیست که با حذف آنها، محو گردد.  مقاومت  امروز یک تفکر، فرهنگ و گفتمان است که در سراسر دنیا گسترش یافته و با شیوه های مختلف بروز می یابد.

امروز دنیا با وضعیت فاجعه آمیز مدیریت بحران کرونا توسط دولت های غربی، چهره واقعی حکومت های فاسد غربی را به وضوح مشاهده می کند و رفتارهای قرون وسطایی برخی دولت ها و برخورد تأسف بار آنها با وضعیت رقت انگیز مردم کشورشان، بیانگر باطن مدعیان حقوق بشر می باشد.

رژیم صهیونیستی که این روزها با بحران سیاسی داخلی برای تشکیل دولت مواجه است و از سویی ناتوانی در مدیریت بحران کرونا در سرزمین های اشغالی و از طرفی هم پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه و قرار گرفتن در معرض تهدیدهای جدی، سبب شده که دست به اقداماتی چون ترور فرماندهان مقاومت بزند. غافل از اینکه این گونه تحرکات مذبوحانه، شرایط را برای ادامه حیات این رژیم جعلی و متزلزل، دشوارتر خواهد کرد. شهادت فرماندهان مقتدر و محبوبی چون سردار سلیمانی، ابومهدی مهندس و محمدعلی یونس، دستان قدرتمند مقاومت را بر گلوی استکبار جهانی بیش از پیش خواهد فشرد و به حول و قوه الهی، نابودی کامل آنان را رقم خواهد زد.

حزب مؤتلفه اسلامی شهادت محمدعلی یونس فرمانده سرافراز حزب الله لبنان و جبهه مقاومت را به محضر مبارک حضرت ولی عصر عج، مقام معظم رهبری، سیدحسن نصرالله و حزب الله لبنان تبریک و تسلیت عرض نموده و این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می نماید و یقین دارد که راه سرخ این شهید عزیز، توسط همرزمانش در جبهه مقاومت، ادامه خواهد یافت و انتقام سختی در انتظار جنایتکاران اسرائیلی خواهد بود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز