خبرگزاری کار ایران

استاد دانشگاه لندن در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت ترامپ هرگز به دنبال کمک به مردم ایران نبوده/ هدف آمریکا فروپاشی نظام و جامعه ایران است

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۹۴۵

استاد دانشگاه لندن ادعاهای ترامپ برای کمک به ایران را دروغین دانست و گفت: آمریکا به دنبال حاشیه‌نشینی ژئوپلیتیکی ایران و فروپاشی نظام و جامعه ایران است و می‌خواهد شاهد تقابل دولت و ملت ایران باشیم.

المهدی باید (Mehdi bayed) استاد علوم سیاسی و روابط بین‌الملل و سیاست خاورمیانه دانشگاه لندن است.

ترامپ هیچ نوع هدف بشردوستانه‌ای در قبال ایران ندارد

وی در گفت‌وگو با ایلنا در مورد ادعاهای ترامپ و دولت آمریکا برای کمک به ایران در شرایط کنونی گفت: اهداف دولت ترامپ در رابطه با ایران بسیار واضح بوده و هیچ نوع هدف بشردوستانه‌ای در قبال ایران ندارد. دروغ بودن ادعاهای او را  شدیدترین تحریم‌ها در تاریخ نشان می‌دهد که مانعی برای کمک به ایران بوده است‌

استاد دانشگاه لندن یادآور شد: وقتی تشخیص دهیم که هیچ انگیزه خیرخواهانه‌ای در دولت ترامپ  وجود ندارد، می‌توانیم درباره انگیزه‌های سیاسی و استراتژیک برای آمریکا فکر کنیم.

ترامپ می‌خواهد نفوذ ایران در منطقه را محدود کند

وی در ادامه در مورد اهداف ترامپ گفت: ایالات متحده به دنبال محدود کردن ایران است. ترامپ می‌خواهد نفوذ ایران در منطقه را محدود کند. انتقاد ترامپ به برجام هم همین است که نفوذ ایران در منطقه را کاهش نمی‌دهد.

آمریکا به دنبال فروپاشی نظام و جامعه ایران است

باید در ادامه افزود: تحریم‌های شدید و فشار حداکثری به طور گسترده‌تری برای دستیابی به چند مورد طراحی شده است؛ اول این که به دنبال حاشیه‌نشینی ژئوپلیتیکی ایران و فروپاشی نظام و جامعه ایران است و می‌خواهد شاهد تقابل دولت و ملت ایران باشیم.

وی گفت: هدف ترامپ  این است که ایران را برای اهداف منطقه‌ای و ژئوپلیتیکی ناتوان سازد.

 ترامپ هرگز به دنبال کمک به ایران نبوده است

استاد دانشگاه لندن با تاکید بر دروغین بودن ادعاهای ترامپ برای کمک به مردم ایران گفت: ترامپ هرگز به دنبال کمک به ایران نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز