خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

عارف درگذشت راه‌چمنی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۴۷۲

در پی درگذشت محمدرضا راه چمنی، دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی، رئیس فراکسیون امید در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا،در پی درگذشت محمدرضا راه چمنی، دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی محمدرضا عارف تسلیت گفت،متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدرضا راه چمنی موجب تأثر و تألم خاطر شد.

مرحوم راه چمنی خدمتگزار صدیق، مدیری توانمند و سیاستمداری اخلاق گرا  و انسانی  متواضع ،ژرف اندیش و  جامع نگر بود که فقدان این عزیز خسارتی بزرگ برای همه ماست اما در برابر تقدیر خداوند منان  خاضعانه تسیلم هستیم. خدمات بی‌نظیر ایشان در تمامی مسئولیت هایی که بر عهده داشتند بویژه در سازمان بهزیستی هیچگاه از یادها نخواهد رفت. 

ایشان در مدت حضورشان در شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان به عنوان دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی یکی از چهره های شاخص و موثر این شورا بود.

اینجانب درگذشت این شخصیت برجسته و اخلاق مدار را به خانواده گرانقدر ایشان ،اعضای محترم  حزب وحدت و همکاری ملی و نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی  تسلیت عرض می کنم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسألت دارم.

محمدرضا عارف

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز