خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور در گفت‌و‌گو با ایلنا:

رفت آمد تجاری در شرق و غرب کشور به جز ترکیه در حال انجام است/ از رانندگان مرزی تست گرفته و محموله‌ها گندزدایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۶۰۱

مدیرکل مرزی وزارت کشور از باز بود مرزهای غربی و شرقی کشور با انجام تمهیدات لازم برای رانندگان خبر داد.

حسین قاسمی مدیر کل مرزی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره باز شدن مرزهای غربی کشور و تبادل کامیون با کشور عراق گفت: تردد مسافران در مرزهای عراق متوقف شده و غیرفعال است، مگر اینکه اتباع دو کشور بخواهند وارد کشور خودشان شوند؛ از منظر فعالیت تجاری نیز اکثر مرزهای ما با عراق باز هستند و تجارت از طریق مرزهای «پرویزخان»، «خسروی»، «مهران»، «شلمچه»، «چزابه» و «باشماق» در حال انجام است.

وی تصریح کرد: این رد و بدل شدن کامیون‌ها با تدابیر خاصی صورت می‌گیرد و رانندگان آنها در مرز تست می‌شوند و همچنین تا جایی که ممکن باشد و محموله‌ها اجازه بدهد گندزدایی انجام می‌شوند.

مدیر کل مرزی وزارت کشور درباره مرزهای شرقی و شرایط رفت و آمدی آنها گفت: در مرز دوغارون خراسان رضوی و همچنین مرز ماهیرود و میلک رفت و آمد مسافر انجام نمی‌شود اما رفت و آمد تجاری در آنها صورت می‌گیرد.

قاسمی ادامه داد: همه مرزهای ترکیه، چه تجاری و چه مسافری بسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز