خبرگزاری کار ایران

به منظور بهره‌برداری از چند طرح اقتصادی و زیربنایی؛

واعظی وارد استان آذربایجان شرقی شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۵۱۴

رئیس دفتر رئیس جمهور به منظور بهره‌برداری از چند طرح اقتصادی و زیربنایی و پیگیری و ارزیابی پیشرفت طرح‌ها و مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی، وارد تبریز شد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی صبح پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز، از سوی استاندار و دیگر مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

حضور در جمع فعالان اقتصادی و جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی از جمله برنامه‌های رئیس دفتر رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.

واعظی در فرودگاه تبریز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مردم استان آذربایجان شرقی همواره و در همه صحنه‌ها حضوری فعال و پرشور داشته‌اند، گفت: حضور مردم خوب این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با وجود سرما و شرایط جوی نامساعد بسیار پرشور و دلگرم‌کننده بود و این حضور برای افکار عمومی جهان بسیار حائز اهمیت بوده و نشان می‌دهد که این مردم، چگونه به نظام، انقلاب و رهبری خود وفادار هستند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه در این سفر میزان پیشرفت پروژه‌ها، مصوبات و وعده‌های رئیس جمهور در سفرهای استانی به مردم استان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش مسئولان استان، اقدامات خوبی در راستای اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در بخش‌های مختلف انجام شده است.

واعظی با بیان اینکه در سفر اول رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی ۹۴۶ میلیارد تومان تخصیص داده شد که ۱۹۸۱ میلیارد تومان در آن دوره زمانی پرداخت شده که این بیش از ۲ برابر آن چیزی بود که برای استان مصوب شد، گفت: این نشان‌دهنده اهتمام دولت نسبت به توسعه استان آذربایجان شرقی و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این استان در بخش‌های مختلف است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه در سفر دوم رئیس جمهور نیز ۱۲۴۵ میلیارد تومان برای این استان در نظر گرفته شده که تاکنون حدود ۹۰۷ میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی آن نیز پرداخت می‌شود، خاطر نشان کرد: این نشان می‌دهد که پروژه‌ها و طرح‌های استان روند خوبی را در مسیر اجرا دارندو بخشی از این پروژه‌ها نیز در این سفر افتتاح خواهد شد.

واعظی با اشاره به جلسه با فعالان اقتصادی و حضور در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی، گفت: در این جلسات نقاط ضعف و قوت استان و برنامه‌ها و سیاست‌های مورد نظر برای توسعه استان بررسی و برای پیشبرد اهداف استان در مسیر توسعه همفکری خواهیم کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود:خوشبختانه استان آذربایجان شرقی یکی از استان‌های پیش‌رو در همه بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و خدمات بشمار می‌رود و امیدواریم این سفر بتواند گامی رو به جلو در مسیر توسعه استان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز