خبرگزاری کار ایران

امامی کاشانی در گفت‌وگو با ایلنا:

یأس دشمن مهم‌تر از انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۸۲۲

خطیب موقت جمعه تهران گفت: مردم با بصیرتی داریم. زیرا می‌دانند امنیت آنها منوط به انسجام جامعه است. دشمن هم زمانی که این انسجام باشد، مایوس می‌شود. این یاس دشمن مهم‌تر از انتخابات است.

امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران، در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این پرسش که چگونه آمریکا در معامله قرن، توانسته است عدم تعرض بین اعراب و اسرائیل را پیش ببرد و اسرائیل هراسی را به ایران هراسی بدل کند، پاسخ داد: این بستگی به ملت‌ها دارد. ملت ایران و بویژه ملت‌های عرب. خوشبختانه در غرب آسیا شاهد بیداری ملت‌ها هستیم. بنابراین بیداری دشمن موفق نخواهد شد. بلکه این گونه طرح‌ها باعث رسوایی بیشتر آمریکا می‌شود.

وی افزود: آنها ماهیت خود را نشان می‌دهند که چه قصدی نسبت به کشورهای اسلامی به ویژه فلسطین داشته‌اند. بنابراین جز یأس برای دشمن حاصل این طرح نخواهد شد و یاس در قلب دشمن موفقیت بزرگ ما است. چراکه مایوس شدن دشمن در اهدافش در قبال جمهوری اسلامی و فلسطین، منجر به آن می‌شود که دست از فشارهایش بردارد.

امامی کاشانی در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی شما از انتخابات پیش رو چیست؟ گفت: به نظر بنده با وجود گلایه‌مندی‌های بسیاری از افراد، حضور پای صندوق خیلی خوب خواهد بود. چون مردم با بصیرتی داریم. زیرا می‌دانند امنیت آنها منوط به انسجام جامعه است. دشمن هم زمانی که این انسجام باشد، مایوس می‌شود. این یاس دشمن مهم‌تر از انتخابات است.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به رد صلاحیت‌های سخت‌گیرانه به دلایل مختلف، اگر جریان‌های گوناگون در انتخابات حضور نداشته باشند، چگونه انتخاباتی پویا خواهیم داشت؟ پاسخ داد: به نظر بنده، حتی با توجه به این سخت‌گیری‌ها، جریان‌های مختلف درک خواهند کرد که حضور آنها موجب امنیت کشور است. مردم این امنیت را ترجیح خواهند داد بر اینکه این فرد یا آن فرد در مجلس باشد. بنابراین حضور پررنگ و پرجمعیتی در پای صندوق‌ها خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز