خبرگزاری کار ایران

/انقلاب۵۷- نه به سلطنت موروثی؛ تلاش برای تحقق مردم‌سالاری دینی/

وزیر علوم: مردم هستند که می‌گویند انقلاب در مسیر خودش بوده یا نه

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۷۱۵

وزیر علوم گفت:‌ باید تمام تلاشمان این باشد که این جریان بزرگ درون نظام که همیشه در هر زمانی پای انقلاب هستند، در زمان انتخابات و تعیین نمایندگان و ریاست جمهوری با رضایت قلبی به پای صندوق رای بیایند.

منصور غلامی وزیر علوم و تحقیقات در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عملکرد جمهوری اسلامی در چهل‌و یکمین سال انقلاب گفت: در تاریخ، انقلاب‌های کمی را داریم که در یک بازه زمانی اینچنینی مردم به پای انقلابشان ایستاده باشند و این نشان می‌دهد که جریان و حرکت انقلاب اسلامی مبتنی بر پیگیری و پشتیبانی مردم بوده است.

وی افزود: در مجموع این مردم هستند که می‌گویند انقلاب در مسیر خودش بوده یا نه؛ طبیعی است که با گذشت زمان و آمد و شد اشخاص و تغییر نسل‌ها، تغییراتی در انتظارات از انقلاب و کسانی که انقلاب را پیش می‌برند به وجود آمده باشد.

غلامی اضافه کرد: آنچه که می‌بینیم این است که شالوده انقلاب حفظ شده و مردم پای آن هستند.

وی همچنین درباره حفظ شدن جمهوریت نظام و جایگاه آن گفت: انقلاب اسلامی جز نوادر انقلاب‌های دنیاست که از روزهای نخست بر اساس رای مردم تصمیم‌گیری شده است که همچنان هم ادامه دارد و در روزهای آینده شاهد یکی دیگر از انتخابات‌ها هستیم.

وزیر علوم تصریح کرد: اینکه در جریان برگزاری‌ها چقدر با دقت عمل کرده‌ایم و رضایت همه گروه‌ها و جناح‌های فکری را توانسته‌ایم تامین کنیم و آیا این روش‌هایی که در انتخابات به کار گرفته می‌شود مورد رضایت همه بخش‌های درون نظام هست یا نه مساله‌ای است که باید درباره آن در سطح ملی ارزیابی صورت بگیرد.

وی در پایان افزود: باید تمام تلاشمان این باشد که این جریان بزرگ درون نظام که همیشه در هر زمانی پای انقلاب هستند، در زمان انتخابات و تعیین نمایندگان و ریاست جمهوری با رضایت قلبی به پای صندوق رای بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز