خبرگزاری کار ایران

سعیدی مبارکه در نطق میان دستور:

دهه شصتی ها به دلیل افزایش سن از شرکت در آزمون‌های استخدامی محرومند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۳۴۶

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: درخصوص جوانان دهه شصت که فرصت اشتغال نداشتند و متاسفانه در آزمون های استخدامی اعلام می شود که به دلیل سن و سالشان حق شرکت در این آزمون ها را ندارند، به عنوان یک دهه شصتی شرمنده می شوم.

به گزارش ایلنا، زهرا سعیدی مبارکه در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه (س)، گفت: تسلیت به مناسبت سرور زنان عالم حضرت زهرا (سلام الله علیها) و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که همان‌طور که خود پیش‌بینی کرده بود در فاطمیه امسال بین ما نیستند.

وی افزود: به راستی سپهبد شهید سلیمانی تمامی درجات ممکن نظامی را داشت و فقط مدال شهادت در ویترین افتخاراتش کم بود که آن را هم دریافت کرد و شاهد بودیم که دختر عزیز حاج قاسم سلیمانی با دل داغدار زینب وار قد علم کرد و با حرف های کوبنده و قلب دشمنان را در آن شرایط لرزاند.

نماینده مردم مبارکه درمجلس ادامه داد:دیدیم که دشمنان جرات اقدام رودررو با سرداران  ما نداشتند و با اقدام رذیلانه تروریستی که انتقام سختی را به دنبال خواهد داشت،قدم برمی دارند.

سعیدی تاکید کرد:در این چند روز شاهد حوادث سختی بودیم که ما را داغدار کرده است و دل های ما را به آتش کشید؛از دست دادن جمعیت هموطنان شهیدمان در کرمان ،حادثه اتوبوس گلستان و شهدای حادثه هواپیمایی اوکراین .تسلیت به خانواده داغدار داغدیدگان می گوییم و امیدوارم که دستگاه‌های متولی برای تسکین و آرامش خانواده های بازماندگان تمام توان خود را به کار بندند.

وی خاطرنشان کرد:به راستی سرداران و فرماندهان سپاه همواره در دفاع از حریم و ناموس این سرزمین جانفشانی کردند و مردم قدر ایثار و فداکاریشان را می‌دانند؛ لیکن می‌طلبد کمیسیون‌های مربوطه با تشکیل کارگروه‌های ویژه به صورت شفاف هم چنان که سردار سلامی توضیح داد؛با مردم عزیزمان گفتگو کرده و گزارش هفتگی دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه مطرح کرد: این را بگویم که دشمنان ما نه تنها از حاج قاسم سلیمانی بلکه از تصویر شهید سلیمانی هراس دارند که واقعاً این هراس به جاست؛ چرا که همراه با انتقام سخت از دشمنان و جنایتکاران است، آنها حتی از اسم و نوشته ای که مربوط به این سردار باشد،هراس دارند و اقدام به حذف شبکه‌های اجتماعی در این خصوص برای مردم و خادمین مردم دارند.یکی از آن موارد، اقدام به حذف صفحه هایهای اینستاگرامی همکارانی است که از سردار شهید مطلب و حمایت گذاشتند.ترامپ شرم بر تو باد!

وی با بیان اینکه مردم ایران با مظلومیت و صبوری مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کند و امید دارند که از این بحران با موفقیت و سربلندی گذر خواهند، کرد، تاکید کرد:  آنچه که باید بگویم این است که در خصوص زاینده رود ابزار نظارت برداشت‌های غیرمجاز در وزارت نیرو و در دولت چیست ؟ درد و دلی از کشاورزان ستمدیده استان اصفهان بگویم. زمان اجرای قانون و احقاق حقوق حقآبه های کشاورزان کی فرا می‌رسد؟

سعیدی ادامه داد:طبق شورای هماهنگی زایندهرود براساس (بند یک) از مصوبات جلسه دهم شورای عالی آب،باید با حضور نماینده صنف کشاورزان تصمیم‌گیری می‌شد که با عدم تشکیل این جلسه، امسال بدون نظر نماینده کشاورزان برنامه توزیع آب در سال جاری بسته شده است که این پذیرفتنی نیست؛ چرا که سهم استان اصفهان کاهش پیدا کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به بسته حمایت معیشتی مطرح کرد:ما در جلسات با مردم عزیزمان ، ۵۰ تا ۶۰ درصد آنها اعلام می‌کنند که با وجود مشکلات معیشتی،بسته حمایت معیشتی برای آنها واریز نشده است. می‌شود دولت گزارش شفافی به مجلس شورای اسلامی در خصوص واریز بسته های معیشتی بدهد؟

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه نطق خود ،افزود:با وجود بارها و بارها گفتن ما در خصوص "سی جی تی"  مالیات بر عایدی سرمایه و با وجود هیچ‌گونه عدم مخالفت؛ بررسی نمی شود! چرا بحث مالیات بر عایدی خصوصا مالیات بر عایدی مسکن رسیدگی ویژه نمی شود؟

نماینده مردم مبارکه درمجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: درخصوص جوانان دهه شصت که فرصت اشتغال نداشتند و متاسفانه در آزمون های استخدامی اعلام می شود که به دلیل سن و سالشان حق شرکت در این آزمون ها را ندارند،به عنوان یک جوان دهه شصتی شرمنده می شوم.دارو درمان بیماران و مشکلات بوجود آمده بسیار مهم است.همچنین کارتی برای مربیان حق التدریسی ،پیش دبستانی و مدیران پیش دبستانی داده شود و عزتی به آنها داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز