خبرگزاری کار ایران

در تماس تلفنی با استاندار دو استان تاکید شد؛

جهانگیری: نیروهای امدادی هرمزگان و سیستان و بلوچستان آماده‌باش کامل باشند

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۳۷۹

معاون اول رئیس جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران سیستان و بلوچستان و هرمزگان، بر لزوم آماده باش نیروهای امدادی استان و تلاش برای کاهش خسارات ناشی از سیل و بارش باران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران سیستان و بلوچستان و هرمزگان، بر لزوم آماده باش نیروهای امدادی استان و تلاش برای کاهش خسارات ناشی از سیل و بارش سنگین باران تاکید کرد.

اسحاق جهانگیری در این تماس‌های تلفنی گزارشی از آخرین وضعیت بارش‌های سنگین و میزان خسارات ناشی از سیل و نیز تمهیدات اندیشیده شده برای پیشگیری از بروز خسارات احتمالی به زیرساخت‌ها دریافت کرد و از استانداران این دو استان خواست، با بسیج همه امکانات، اقدامات لازم را برای کمک به سیل زدگان و پیشگیری از بروز خسارات به منازل و زندگی مردم انجام دهند.

استانداران هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز در این تماس‌های تلفنی، گزارشی از آخرین وضعیت بارش‌ها و میزان خسارات وارد شده به زیربناهای این دو استان ارائه کردند و به تشریح اقدامات و تمهیدات صورت گرفته برای کمک به مردم، رفع آب‌گرفتگی معابر و کاهش خسارات ناشی از باران و سیل پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز