خبرگزاری کار ایران

عباسی در تذکری:

ترامپ با اقدام وحشیانه خود در لیست سیاه تروریست‌های جهان قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۷۵۶

نماینده مردم رودسر در مجلس گفت: ترامپ با اقدام نابخردانه و وحشیانه خود در لیست سیاه تروریست‌ها و جنایتکاران جهان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، اسدالله عباسی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: سردار پرافتخار اسلام آسمانی شد، لذا انتقام سختی در انتظار جنایتکاران خواهد بود.

نماینده مردم  رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهادت اسوه و اسطوره جهاد و شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را به ملت شریف ایران و رهبر انقلاب تسلیت می گویم.

وی افزود: حرکتی که رئیس جمهور نابخرد آمریکا انجام داد، برای همیشه در لیست سیاه جنایتکاران جهان قرار خواهد گرفت، زیرا وی در باتلاقی فرو رفته که از آن بیرون نخواهد آمد.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: جبهه مقاومت پاسخ قاطعی به این اقدام ترویستی خواهد داد و اجازه نمی دهد چنین رفتاری وحشیانه مجدداً صورت پذیرد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قوه مقننه تلاش می کند با اتحاد و انسجام ملی و با همراهی دولت و قوه قضائیه و همچنین همه سازمان ها، پشت سر رهبر معظم انقلاب در برابر حملات ناجوانمردانه دشمنان به ویژه آمریکا ایستادگی و مقاومت کند.

عباسی گفت: دشمنان ایران اسلامی بدانند کشورمان هم اکنون مقتدرتر و سربلند تر از گذشته است و جبهه مقاومت در این جریان پیروز خواهد شد و در این راستا مردم ایران، عراق، سوریه و لبنان پیروز میدان می شوند، زیرا حق همواره پیروز بوده است./

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز