خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شهادت قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۶۹۷

در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی، پیام تبریک و تسلیتی از سوی آیت الله صادق آملی لاریجانی صادر شد.

به گزارش ایلنا، متن پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا."

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

شهادت سردار سرافراز اسلام، ولایت ومقاومت ،سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موجب تاثرعمیق اینجانب گردید.

مجاهدعظیم الشان ما پس از عمری جهاد و مبارزه با استکبارجهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار به آرزوی دیرین خود رسید وبه خیل شهدای اسلام و انقلاب اسلامی پیوست.

اینجانب شهادت این مجاهد عالیقدر را به محضر حضرت بقیه الاعظم(عج) ، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ( مدظله العالی) ، ملت قدرشناس ایران اسلامی وهمه یاران و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، بویژه خانواده معظم وصبور شهیدوالامقام تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

این اقدام ددمنشانه و حماقت آمیز دولت تروریست و جنایتکار آمریکا عزم مبارزان جبهه مقاومت را در راه مبارزه با استکبارجهانی و نابودی نهایی آنان جزم تر خواهد نمود و بزودی شاهد اضمحلال همه آنان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز