خبرگزاری کار ایران

ذوالقدر در گفت‌وگو با ایلنا:

راه سردار سلیمانی ادامه دارد/ آمریکا و اسرائیل به دنبال تفرقه میان کشورهای اسلامی هستند/ کشورهای منطقه از خواب غفلت بیدار شوند

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۵۸۷

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سردارانی راه قاسم سلیمانی را تا نابودی دشمنان ذلیل ادامه خواهند داد.

مصطفی ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: شهادت سردار سلیمانی مصیبت بزرگی برای مسلمانان جهان است،  ایشان خدمات بسیار ارزنده‌ای را برای مظلومان و ستم دیدگان منطقه داشتند.

نماینده مردم میناب در مجلس اسلامی با بیان اینکه  خبر شهادت سردار سلیمانی برای هر مسلمان غمگین و سنگین بود،‌گفت: هنگامی که خبر شهادت این سردار بزرگ اسلام منتشر شد بسیار متاثر و غمگین شدیم، خداوند قطعا روح ایشان را به پاس خدماتی که برای ایران و اسلام  انجام داده است، شاد می‌کند.

وی تاکید کرد: فرزندان جان برکف برای اسلام کم نیستند،‌ هستند سردارانی که جای ایشان قرار گیرند و راه این شهید بزرگوار را ادامه دهند تا دشمنان را ذلیل و نابود کند و نگذارند آنان به اهداف خودشان برسند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حرف اول این است که مسلمانان باید وحدت داشته باشند، مردم منطقه باید تابع مرجعیت باشند و نگذارند کسی در میان آنان برای ایجاد اختلاف رسوخ کند.

وی ادامه داد:‌ کشورهای که امروز از دشمنان پیروی می‌کنند از خواب غفلت بیدار شوند، دشمنان ایران و عراق آمریکا و اسرائیل هستند آنان در صدد هستند اختلاف را میان مسلمانان ایجاد کنند.

ذوالقدر تاکید کرد:‌ ایالات متحده امروز بین سعودی‌ها و کشورهای اسلامی تفرقه انداخته است، روسای این کشورها از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند آمریکا دوست آنان نیست بلکه دشمن‌شان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز