خبرگزاری کار ایران

کریمی در تذکر شفاهی:

دیوان محاسبات در خصوص نحوه پرداخت کمک هزینه معیشتی گزارش دهد

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۹۲۸

یک نماینده مجلس گفت: عده زیادی از مردم نسبت به عدم پرداخت کمک هزینه معیشتی گلایه‌ دارند، از دیوان محاسبات خواست تا در خصوص ادعای پرداخت کمک هزینه معیشتی به ۶۰ میلیون نفر گزارش کاملی به مجلس ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،علی اکبر کریمی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، ۲۴ آذر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در رابطه با نحوه پرداخت کمک هزینه معیشتی به مردم خطاب به رئیس جمهور گفت: طرح افزایش قیمت بنزین را بدون هماهنگی با مجلس و بدون اطلاع‌رسانی و توجیه مناسب به بدترین شکل ممکن اجرا کردید و حاضر به پذیرش مسئولیت خود در خصوص خون‌های ریخته شده و خسارت‌های وارده به کشور نشده و از مردم عذرخواهی نکردید.

نماینده مردم اراک، کمیجان، خنداب در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: در خصوص ادعای پرداخت کل وجوه حاصل از افزایش قیمت بنزین به مردم صادق باشید چرا که عده زیادی از مردم نسبت به عدم پرداخت کمک هزینه معیشتی گلایه‌مند هستند بنابراین از دیوان محاسبات کشور می‌خواهم که در مورد ادعای پرداخت کمک هزینه معیشتی به ۶۰ میلیون نفر گزارش دقیق و کاملی تهیه کرده و به مجلس ارائه کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان انتخاب رئیس جدید هلال احمر خطاب به رئیس جمهور گفت: تعداد زیادی از بستگان دور و نزدیک خودتان را در مسئولیت‌ها و مدیریت‌ها به کار گماردید و برخی از آنها هم مانند برادرتان و رئیس سابق هلال احمر دست گل فساد و اختلاس به آب دادند، لطفاً این بار کاری به هلا‌ل احمر که موسسه‌ای عمومی، غیردولتی و متعلق به مردم است نداشته باشید. اجازه دهید مدیر شایسته، سالم و آشنا به فعالیت‌های هلال احمر انتخاب شود و با رویکردی که هلال احمر حیات خلوت دولت می‌داند، پایان دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکر دیگر خود خطاب به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: تقاضای استیضاح جمع کثیری از نمایندگان در خصوص وزیر نفت علیرغم عدم اقناع در صحن علنی اعلام وصول نشد.

کریمی خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در خصوص حل مشکل عدم افزایش حقوق سالانه به معلمان ماده ۲۸ جذب شده در سال ۹۷ و اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان و اجرای کامل قانون استخدام معلمین حق التدریس و آموزگاران نهضت سریعا اقدام کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز