خبرگزاری کار ایران

شیویاری در تذکر شفاهی:

آقای رئیس‌جمهور، فردا دست خالی به آذربایجان شرقی نیایید

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۸۳۹

یک نماینده مجلس گفت: آقای رئیس جمهور؛ فردا قرار است در استان حضور داشته باشید و از مناطق زلزله زده هم دیدار خواهید کرد خواهشمندم دست خالی نیایید.

به گزارش ایلنا، یعقوب شیویاری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: جریانات اخیر باعث شد زلزله آذربایجان و حوزه انتخابیه بنده شهرستان میانه به باد فراموشی سپرده شود که امیدوارم مسئولین در این مورد دقت لازم را داشته باشند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زلزله اخیر باعث شد که چند نفر از همشهریانم را از دست بدهم. از تمامی مسئولین لشگری، کشوری، نظامی و انتظامی و مردم که در مناطق حضور پیدا کردند تشکر می کنم و از همه کسانی که برای ابراز همدردی در منطقه حضور داشتند و مردمی که در این موضوع آسیب دیدند تشکر می کنم.

وی با خطاب قرار دادن رئیس جمهوری مطرح کرد: آقای رئیس جمهور؛ فردا قرار است در استان حضور داشته باشید و از مناطق زلزله زده هم دیدار خواهید کرد خواهشمندم دست خالی نیایید.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: مسئولان به قول هایی که به مردم داده اند در خصوص رفع مشکلات زلزله زدگان عمل کنند.

وی مطرح کرد: تذکر بنده به وزیر راه و شهرسازی است، آقای اسلامی قول هایی که در حوزه راه و شهرسازی شهرستان میانه داده اید تقریبا انجام نشده است به ویژه راه های روستایی شیخ درآباد و گنجه غار و راه بین شهری میانه هنوز اقدامی انجام نشده است.

نماینده مردم میانه در مجلس در ادامه با خطاب قرار دادن وزیر نفت، خاطرنشان کرد: آقای زنگنه؛ گاز مایع در استان های آذربایجان شرقی به ویژه شهرستان میانه کاهش یافته است و صدای مردم درآمده است به جای صادرات گاز به ارمنستان به مردم ایران و استان ها برسید.

شیویاری در پایان تاکید کرد: قول هایی که مسئولین درباره زلزله زدگان داده اند اجرایی کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز