خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی:

جنگی که این روزها در خیابان‌های ما آغاز شد، یک سناریوی جهانی بود/ مردم ما انقلابشان را با گرانی و بنزین عوض نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۴۳۲

فرمانده سپاه پاسداران گفت: شما مردم با اطلاع از حوادث صدر اسلام آمده‌اید تا اجازه ندهید آن خاطره‌های غم‌انگیز تکرار شود. کاش اندکی از شما در مسجد کوفه بودید تا امام علی(ع) ضربت نخورد. ای کاش شما با امام حسن مجتبی(ع) بودید تا در مقابل معاویه تنها نماند. شما در حال ساختن یک تاریخ هستید. ای کاش شما در کربلا بودید تا امام مسلمین حسین بن علی(ع) در عاشورای ۶۱ هجری تنها نمی‌ماند. این لبیک‌ها را در آن لحظه‌ها سر می‌دادید تا فرزندان امام اسیر نشوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار حسین سلامی در جمع راهپیمایان حاضر در میدان انقلاب تهران ضمن درود به ملت بزرگ و فداکار ایران،‌ گفت: در این لحظه جاودانه و باشکوه، امروز که شما اینجا جمع شده‌اید در قلب انقلاب جهانی اسلام، تهران، تیر خلاصی بر سیاست‌های تجاوزکارانه و امیدهای خالی بزرگترین دشمن تاریخ بشر آمریکا زدید.

وی ادامه داد: آفرین بر شما و بر آن قدم‌های استوار و ثابت که آمدید صبر را با نصرت الهی ترکیب کنید. آمدید تا از امام مسلمین در این نبرد بزرگ جهانی حمایت کنید. اگر امروز از آسمان به این نقطه نگاه شود، شما واژه شرف، واژه آزادگی، فداکاری و دلدادگی به امام مسلمین را روی زمین ترسیم کردید. می‌دانید هر امتی امام خود را گم کند، محکوم به هلاکت است و مصیبت خواهد دید.

وی افزود: شما مردم با اطلاع از حوادث صدر اسلام آمده‌اید تا اجازه ندهید آن خاطره‌های غم‌انگیز تکرار شود. کاش اندکی از شما در مسجد کوفه بودید تا امام علی(ع) ضربت نخورد. ای کاش شما با امام حسن مجتبی(ع) بودید تا در مقابل معاویه تنها نماند. شما در حال ساختن یک تاریخ هستید. ای کاش شما در کربلا بودید تا امام مسلمین حسین بن علی(ع) در عاشورای ۶۱ هجری تنها نمی‌ماند. این لبیک‌ها را در آن لحظه‌ها سر می‌دادید تا فرزندان امام اسیر نشوند.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: شما از آن واقعه‌های دردناک درس گرفته‌اید. همیشه آرزو می‌کردیم تا در فرازهای صدر اسلام بودید و مثل امروز همین کار را می‌کردید. درود بر شما مردمی که جهان و تاریخ همانند شما را هرگز ندیده است و شاید هرگز نبیند. ملت عزیر ایران، باور کنید ما در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم و هم اینک شما در حال شکست دادن همه قدرت استکبار هستید. باور کنید جنگی که این روزها در خیابان‌های ما آغاز شد یک سناریوی جهانی بود. این جنگ تمام شد، شما دقیق عمل کردید. 

وی ادامه داد: شما مردم نجیبانه صف خود را از آشوبگران جدا کردید، امروز که باید به صحنه بیایید آمدید، امروز اسلام دوباره سرافزار شد، ایران جاودانه و دشمن سرافکنده شد، امروز دشمن از حضور شما سرخورده شد. فتنه‌ای که در روزهای اخیر اتفاق افتاد حاصل کینه‌های چهل سال گذشته است. دشمن ماه‌ها منتظر بود تا بتواند حادثه بیافریند. دشمن حتی به پوشک بچه متوسل شد تا مردم را عاصی کند. بنزین بهانه بود و دیدید که چگونه همه جا را آتش زدند. دیدید حتی رئیس‌جمهور به جلسه استیضاح نیامد و در اتاق فرماندهی کاخ سفید ماند.

وی افزود: این بار  دشمن همه توان  خود را به صحنه آورد؛ فشار حداکثری، جنگ روانی، پیاده نظام مزدور داخلی حتی ناو هواپیمابر او که ماه‌ها از ترس فرزندان نیروی دریایی انقلاب اسلامی در بیرون آب‌ها بود به صحنه آمد. به صهیونیست‌ها می‌گویم منتظر آمریکا نباشید، او همه همیشه دیر می‌آید؛ وقتی که نابود شدید می آید و آن وقت دیگر دیر است.  

سردار سلامی گفت: بدانید که شکل سریالی و در همه صحنه‌ها با هدایت یک مرد الهی که امتداد ائمه اطهار است، یک پیشوای جانباز است که در لحظات سخت ایران و اسلام آبروی خود را با خدا معامله می‌کند کنار ما است. این مرد بزرگ در قلب دشمن نفوذ کرده است و سرزمین‌های اسلامی را به میدان آورده است، فداکارانه، شجاعانه و حسینی به این صحنه آمد و خدا بر عزت وی افزود و قلب هوادارانش را مملو از عشق کرد.

وی ادامه داد:‌می‌دانید رهبر ما سیاست آمریکایی و مستکبران را در جهان با شکست رو به رو ساخت و چنان سپاهی در آن جا به پا کرد که شب و روز صهیونیست‌ها شب شد. در سوریه جلو مستکبران را گرفت و ملت عراق را از شر شیاطین نجات داد.

وی افزود: به اربعین نگاه کنید که چه رود خروشانی درست کرد. هنر او تحقیر آمریکا و پیروز کردن مسلمین و استحکام بخشی به ملت ایران است. او ایران بزرگ را به پیش می‌برد و به همه عالم درس ایستادگی می‌دهد. مطمئن باشید امروز دیگر دشمنان ما قادر به هیچ عملی نیستند، شکست خورده‌اند؛ به قامت رهبران‌شان نگاه کنید که شکست خورده و سرافکنده هستند. ما هیچ حرکتی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم، ما با همه تسویه حساب می‌کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران خطاب به ایالات متحده گفت: شما هزاران دلار سرمایه‌گذاری کردید اما هیچ نتیجه‌ای نگرفتید. ملت بزرگ؛ آنها با ما در جنگ اقتصادی هستند. سفیر یکی از همسایه‌ها همه سفرا را جمع کرد و گفت به اروپایی‌ها بگوئید بجنبید که ایرانی‌ها در حال جدا سازی از نفت است.

وی ادامه داد: ملت ایران؛ بدانید اقتصاد دشمن در حال فروپاشی است اقتصاد ندارد. دیدید که توان ایستادگی در مقابل شیر بچه‌های سپاه و ارتش را ندارند. ملت ایران انقلابشان را با گرانی و بنزین عوض نمی‌کنند. ما صاحب رهبری هستیم که هیچ قدرتی قادر نیست ذره‌ای ما را تکان دهد، دیدید ظرف ۴۸  ساعت فنته‌ای جهانی جمع شد. 

وی افزود: ما در کنارتان هستیم؛ سختی‌ها را پشت سر می‌گذاریم و از دشمنان عبور می‌کنیم . ما مسئولان باید کمر همت را برای آزادی و پیشرفت شما محکم ببنیدیم و انقدر بدویم تا بمیریم. ما در اینجا به نیابت از همه شما عزیزان و همه مسئولان نظام عرض می‌کنیم که ملت آمد و وظیفه خود را انجام داد و اکنون نوبت ما است که کمربندها را محکم ببنیدیم تا کارها را انجام دهیم.

سردار سلامی گفت: به دشمنان، آمریکا، اسرائیل، آل سعود و انگلیس می‌گویم شما سیلی ما را خورده‌اید که بعضی را جهان دیده  و برخی را ندیده است؛ منتظر باشید تا اگر از خط قرمز ما عبور کنید نابودتان کنیم. هرکسی بخواهد به مال، جان و ناموس ملت تعرض کند سخت مجازات خواهد شد تا همگان عبرت بگیرند. ما نجابت به خرج دادیم.

وی ادامه داد: به ملت ایران احترام بگذارید و مودب باشید؛ این انرژی متراکم اگر آزاد شود هیچ برای شما نخواهد ماند. ما رهبری داریم که ما را از راه‌های سخت عبور داده است، او پناه همه مستضعفان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز