خبرگزاری کار ایران

دلنوشته دبیر شورای عالی امنیت ملی به بهانه ضربه اطلاعات سپاه به شبکه ضدانقلاب

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۹۳۹

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به بهانه ضربه مقتدرانه سازمان اطلاعات سپاه به شبکه ضدانقلاب خارج نشین نوشت: انتشار خبر دستگیری اعجاب اور یک عنصر پلید و معاند توسط سپاهیان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه بدون شک نمادغیر قابل انکار اقتدار اطلاعاتی کشور و زبونی و ضعف سرویسهای اطلاعاتی حریف و شایسته قدردانی و سپاس فراوان است.

به گزارش ایلنا، متن کامل دلنوشته علی شمخانی به این شرح است:

۱-از لحظه ای که با هم رزمان ومجاهدان با اخلاص "حاضر و ناظر" عهد بستیم که پاسدار انقلاب آن پیر سفر کرده باشیم از "خود" نگفتن و به "خدا " سپردن، آئینمان بوده است.

۲- هرگز از عظمت ایثار و مجاهدت لشکر پاک باخته ای که یا در مسیر خدمت رسانی به مردم است و یا در حال مبارزه با دشمنان مردم، نگفته ایم که بیان آن را خلاف فتوت و خدمتگذاری بی منت به ولی نعمتانمان می دانیم.

۳- ما نگفته ایم و نمی گوییم اما مرزهای امن کشور،وحشت ضدانقلاب و معاندین، روستاهای دور افتاده و محروم ، سدهای پراب ،پالایشگاههای پیشرفته، اتوبانهای طولانی و پلهای عظیم و هزاران برگ خدمتی که در حوزه های نظامی و امنیتی وسیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی به رنگ سبز و سرخ پاسداری مزین است حرفهای گفتنی فراوان دارد که طنین آن نه بر گوشها که بر دل و جان مردم قدر شناس ایران نشسته است.

۴- انتشار خبر دستگیری اعجاب اور یک عنصر پلید و معاند توسط سپاهیان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه بدون شک نمادغیر قابل انکار اقتدار اطلاعاتی کشور و زبونی و ضعف سرویسهای اطلاعاتی حریف و شایسته قدردانی و سپاس فراوان است اما به رسم و آیین پاسداری باز هم از خود نمی گوییم و با خدا نجوا می کنیم.

۵- در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در کوران نقش افرینی بی بدیل سپاه در دفاع از آرمانها و کیان کشور، هیچگاه به اندازه روزهای پر رمز و راز کنونی متوجه عمق و جوهره کلام جاودان پیر فرزانه انقلاب نشدم که فرمود: "اگر سپاه نبود،کشورهم نبود"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز