خبرگزاری کار ایران

مولوی عبدالحمید:

حمایت مردم بزرگترین پشتیبان و سلاح نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۵۰۲

امام جمعه اهل سنت و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: جلب اعتماد و حمایت مردم مهمترین راه موفقیت و امنیت و حفاظت از مرزها مهمترین وظیفه نیروی انتظامی است.

مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت زاهدان اظهار داشت: یکی از مهمترین و حیاتی‌ترین مسائل برای هر کشوری برقراری امنیت مرزهاست و  از آنجایی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران نیز زیاد و همواره در تلاش برای وارد کردن ناامنی از طریق مرزها به کشورما هستند، مسئولیت مرزبانان عزیز بسیار مهم و حساس است.

مولوی اسماعیل زهی خاطرنشان کرد: همۀ ما باید برای موفقیت مرزبانان عزیز در حفاظت از مرزها دعا کنیم تا بتوانند این مسئولیت خطیر و مهم را به نحو احسن انجام دهند.

امام جمعه مسجدمکی اهل سنت زاهدان بر حمایت از مرزبانان تاکید کرد و افزود: چنانچه این عزیزان در جایی نیاز به کمک و راهنمایی دارند باید آنان را حمایت و راهنمایی کنیم هر چند که ملت ایران همواره به فکر مرزبانان عزیز هستند و در حوادثی که برای این عزیزان رخ داده با آنان اظهار همدردی کرده‌اند، زیرا این عزیزان فرزندان همین ملت هستند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی برخاسته از مردم است و باید مردمی حرکت کند. رمز موفقیت این نیرو در جلب حمایت و اعتماد مردم است، زیرا حمایت مردم بزرگترین پشتیبان و سلاح نیروی انتظامی و هر نهاد و ارگانی به‌شمار می‌رود.

مولوی اسماعیل زهی تاکید کرد: نیروی انتظامی هر اندازه بیشتر با اقشار مختلف مردم اعم از علما، فرهنگیان، دانشگاهیان و... ارتباط داشته باشد به همان اندازه در برقراری امنیت منطقه و مرزها موفق‌تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: توصیۀ ما به تمام فرماندهان و مسئولان پاسگاه‌های مختلف آن است که به افراد و نیروهای خودشان تاکید کنند که همواره در کنار مردم باشند و از تیراندازی در مواردی که مشکوک هستند به شدت اجتناب کنند.

کمک مردم محلی به حادثه‌دیدگان قطار زاهدان- تهران «مثال‌زدنی» بود

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل‌سنت زاهدان با تقدیر از نقش‌آفرینی مردم روستای "شورو" در کمک به حادثه‌دیدگان حادثۀ اخیر قطار زاهدان-تهران گفت: مردم عزیز روستاهای "شورو" و "گلوگاه" از توابع شهرستان زاهدان در حادثۀ خارج شدن قطار زاهدان- تهران از ریل راه‌آهن واقعاً ایثارگرانه نقش‌آفرینی کردند و پیش از رسیدن گروه‌های امدادی از زاهدان، به کمک حادثه‌دیدگان شتافتند.

وی تلاش‌های مردم در این حادثه را «مثال‌زدنی» توصیف کرد و افزود: رسیدگی مردم به حادثه‌دیدگان این سانحه مثال‌زدنی بود. کمک مردم محلی در این سانحه علامت بیداری و هوشیاری مردم ما و بیانگر آن است که این مردم برای تمام ملت ایران و تمام انسان‌ها ارزش قایل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز