خبرگزاری کار ایران

اسلامی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تشریح اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای ایام اربعین

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۶۴۴

وزیر راه و شهرسازی با تشریح اقدامات وزارتخانه متبوع خود گفت که در همه مسیرهای هوایی، جاده‌ای و ریلی کارهای لازم برای ایام اربعین انجام شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وسایل نقلیه مناسب در پایانه شلمچه تردد و زائران را از ایستگاه راه آهن به مرز منتقل می‌کنند، گفت:  سازمان هواپیمایی کشور با همه پروازهای شرکت‌ها موافقت کرده و هیچ شرکتی نبوده که پرواز فوق العاده‌ای بخواهد و به او مجوز داده نشده باشد.

وی ادامه داد: در بحث تردد جاده‌ای با تلاش همکاران راه‌های مواصلاتی بهسازی شده و به خصوص محور جاده ایلام به مهران ۴ خطه شده است که به جز ۱۰ کیلومتر آن بقیه مسیر زیر بار ترافیکی رفته است و همچنین پارکینگ‌هایی در مهران، چزابه، و سایر نقاط مهم مرزی برای افرادی که با خودروی شخصی می‌روند، در نظر گرفته شده است.

وزیر راه گفت: اتوبوس‌هایی که پیش‌بینی شده همه از ظرفیت‌های بخش‌های خصوصی است که حدود ۸۲۰۰ دستگاه اتوبوس است.

اسلامی با بیان اینکه اجازه فروش اتوبوس‌ها در این روزها را نمی‌دهیم گفت: از افرادی که اتوبوس‌های خود را برای فروش گذاشته‌اند خواسته‌ایم فعلا دست نگه دارند و اتوبوس خود را در اختیار قرار دهند. همچنین تعدادی اتوبوس نیز از نیروهای مسلح برای اربعین در نظر گرفته شده که برای جابجایی زائران به خدمت بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز