خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد:

پدیده ادغام بانک‌های دولتی جدی است/ همه مشکلات هپکو حل شده است

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۶۳۰

وزیر اقتصادگفت: پدیده ادغام بانک‌های دولتی جدی است و از آنها در پایان سال گزارش‌گیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد امروز چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸ در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: بستر مناسبی برای جذب منابع وجود دارد و در حال حاضر هم عرضه جدید سهام را داریم که در آینده نزدیک حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌های خیلی اکازیون عرضه خواهد شد و من امیدوارم همچنان از استقبال قابل توجه مردم برخوردار شود و به هدایت نقدینگی به اموری که مناسب هستند، کمک کند.

وی درباره تغییر مدیرعامل هپکو گفت: همه کارها انجام شده و فقط کار ثبت آن مانده است و همچنین ایشان کار خودش را شروع کرده است. مشکلاتی که راجع به هپکو وجود داشت همه حل شده و امروز من پیامکی از استاندار داشتم که از اقدامات سازمان خصوصی‌سازی در این زمینه تشکر می‌کرد.

وزیر اقتصاد درباره تغییرات و شکل جدید خصوصی‌سازی گفت: با بررسی‌های مطالعاتی که داشته‌ایم توانستیم آنها را در هیئت واگذاری ببریم و این هیئت با قالب و پیشنهادات وزارت دارایی موافقت کرده است بنابراین ما هم در روش قیمت‌گذاری و واگذاری تغییراتی را داریم.

وی درباره ادغام بانک‌ها اظهارکرد: پدیده ادغام بانک‌‌های دولتی خیلی جدی است و در مجامع بانک‌ها از بانک‌ها گزارش‌گیری شده و آخر امسال نیز از بانک‌ها این موضوع و عملکردشان خواسته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز