خبرگزاری کار ایران

روز جمعه؛

مسابقات فوتسال «صلح و دوستی» با حضور سخنگوی وزارت خارجه افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۷۱۱

دبیر اجرایی مسابقات ورزشی دیپلماتیک گفت: دومین دوره مسابقات فوتسال صلح و دوستی با حضور ۲۴۰ دیپلمات از ۲۴ سفارتخانه مقیم تهران و با حضور سخنگوی وزارت امور خارجه روز جمعه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا،رضا عبدی با اعلام خبر آغاز دومین دوره مسابقات فوتسال صلح و دوستی با حضور ۲۴۰ دیپلمات از ۲۴ سفارتخانه مقیم تهران و با حضور سخنگوی وزارت خارجه روز جمعه،‌گفت: در افتتاحیه این مسابقات که با سخنرانی سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای رسما گشایش می‌یابد، روسای فدراسیون‌های ورزشی، فوتسال و سفرا و دیپلمات‌هایی از ۲۴ کشور حضور دارند.

وی افزود: این مسابقات که به همت وزارت امور خارجه برگزار می‌شود، حامل پیام صلح و دوستی ایران از طریق دیپلماسی ورزشی است.

عبدی با بیان اینکه این مسابقات با رقابت تیم منتخب وزارت امور خارجه با تیم سفارت بلژیک در ایران آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مسابقات ۲۴ تیم در قالب هشت گروه سه تیمی به رقابت می‌پردازند و برای اولین بار تیم رسانه نیز در آن حضور دارد.

دبیر اجرایی مسابقات ورزشی دیپلماتیک جام صلح و دوستی، رژه تیم‌های شرکت کننده با اجرای گروه موزیک ارتش، اجرای گروه موسیقی پهلوانی و زورخانه‌ای را از جمله برنامه‌های افتتاحیه خواند.

گفتنی است، این مسابقات عصر روز جمعه (۵ مهر) از ساعت ۱۷ در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب افتتاح می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز