خبرگزاری کار ایران

بیرانوندی در تذکر شفاهی:

وعده‌های تحقق نیافته، ستون‌های خانه اعتماد را ویران می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۶۹۴

نماینده مردم خرم آباد در مجلس با انتقاد از تعلل در ساخت راه آهن خرم آباد گفت: طولانی شده ساخت این راه آهن و عدم بهبود وضعیت پروازهای استان مردم را به ستوه آورده است.

به گزارش ایلنا، محمد بیرانوندی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۳ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر اول من به هیات رئیسه است. نماینده اگر نتواند سوال بپرسد و استیضاح کند، با چه ابزاری می تواند از حقوق مردم دفاع نماید. چرا با تعلل و امتناع از اعلام وصول و استیضاح، نمایندگان را از احقاق حقوق مردم محروم می کنید؟

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از صدا و سیما جهت ساخت و پخش سریال بی بی مریم تشکر می کنم اگر چه در آن المان های فرهنگ لری به خوبی به نمایش گذاشته نشده، اما امیدواریم ساخت این سریال سرآغازی باشد برای نشان دادن گوشه هایی از رشادت ها و جوانمردی های قوم لر، این دژهای مستحکم حفظ تمامیت ارزی کشور.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان با تاکید بر اینکه وعده های تحقق نیافته، ستون های خانه اعتماد را متزلزل و ویران می کند، خاطرنشان کرد: طولانی شدن ساخت راه آهن خرم آباد و عدم بهبود پروازها خوره جان مردم شده است، لرستان پساسیل را دریابید، خانه های خراب، پل های شکسته و راه های ویران را هر چه زودتر ترمیم کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز