خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی در تذکر شفاهی:

اگر حصر برداشته شود مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان حل می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۶۶۰

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با انتقاد از تاکید جمعی از اصلاح طلبان بر ضرورت رفع حصر فتنه گران سال ۸۸، تاکید کرد که تحقق این امر مشکلی از کشور حل نمی کند.

به گزارش ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار براساس اصل ۱۱۰ و تذکر طبق ماده ۱۸ و بند ۱۱ ماده ۲۲ آئین نامه داخلی، گفت: نظام یک تصمیمی درباره افرادی که در سال ۸۸ با ایجاد فتنه در مقابل نظام ایستادند و دستاوردهای انقلاب را زیر سوال بردند اتخاذ کرد و قرار شد آن ها در حصر باشند و رهبری نیز بر این امر تاکید کردند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این دوره ۳۰ نفر از اصلاح طلبان به عنوان نماینده تهران و تعدادی نیز در شورای شهر اداره امور را در اختیار دارند که به موضوع آزادی این افراد اشاره می‌کنند، آیا حل مشکلات کشور در گرو رفع حصر این ۴ نفر است و اگر حصر برداشته شود مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان حل می شود؟

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: چرا اصلاح طلبان وقتی در سال گذشته که به نام حمایت از کالای ایرانی و امسال که به عنوان رونق تولید نامگذاری شدند و نتوانستند کاری در این خصوص انجام دهند ذهن مردم را به این سمت منحرف می کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز