خبرگزاری کار ایران

آذری‌جهرمی در پاسخ به ایلنا:

یادم نمی‌آید ۲۰۰ دستگاه لپ‌تاپ به نهاد ریاست‌جمهوری اهدا کرده باشم

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۵۰۵

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یادم نمی‌آید که ۲۰۰ لپ تاپ به نهاد ریاست جمهوری اهدا کرده باشم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدجواد آذری‌جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره این موضوع که مطرح می‌شود وی ۲۰۰ دستگاه لپ‌تاپ به نهاد ریاست جمهوری اهدا کرده است، گفت: یادم نمی‌آید که ۲۰۰ لپ تاپ به نهاد ریاست جمهوری اهدا کرده باشم اما به آن برادری که از مشهد به تهران آمده و اخیرا این فعالیت‌ها را انجام می‌دهد می‌گویم که اگر این مساله را یادم نمی‌آید اما به خاطر دارم که سال ۸۸ مخابرات را به سمن بخس واگذار کردند و از محل درآمدهای خودش قسط‌هایش را دادند.

وی ادامه داد: یادم می‌آید که هنوز پنج هزار میلیارد تومان از سهام و ودایع مردم آنجا است و هنوز تعیین تکلیف نشده است. اگر موضوعاتی باید بررسی شود اینها است و البته من در خصوص ۲۰۰  لپ تاپ هم خواسته‌ام تا گزارش تهیه کنند و حتما اطلاع‌رسانی خواهیم کرد اما با این حال به یاد ندارم من هدیه کرده باشم. 

وزیر ارتباطات با بیان اینکه تولید کننده ایرانی اشکالات مربوط به تلفن همراه ساخت داخل را رفع کرده است، اظهار کرد: این تولید کننده، ۲ روز قبل آخرین نسخه تلفن همراه خود را برای من فرستادند که بسیار خوب است. این تلفن همراه ارتقا پیدا کرده و قیمت تمام شده آن دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده که قابل رقابت با نمونه خارجی است و دوربین آن کیفیت بالایی دارد.

آذری جهرمی تاکید کرد: این تلفن همراه سرعت پردازش بسیار بالایی دارد. ما با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر صمت تفاهم کردیم که یک خط اعتباری ۲۰۰ میلیارد تومانی را برای تحریک بازار اختصاص دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز