خبرگزاری کار ایران

آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت:

در خصوص قانونی شدن بیت کوین در جلسه امروز به نتیجه نرسیدیم/ هوشمندسازی مدارس می‌تواند برای نظام آموزشی متحول‌کننده باشد

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۹۱۰

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز در دولت در خصوص قانونی شدن بیت کوین صحبت کردیم تا تصمیم در این خصوص اتخاذ شود که البته در این جلسه به نتیجه نرسیدیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی در خصوص امکان قانونی شدن بیت کوین در کشور گفت: امروز در دولت در این خصوص صحبت کردیم تا تصمیم در این خصوص اتخاذ شود که البته در این جلسه به نتیجه نرسیدیم. 

وی در خصوص هوشمند سازی مدارس در پاسخ به این سوال که شما درحالی از هوشمندسازی صحبت می کنید که همچنان برخی مدارس ما کپری هستند گفت: ما طبق توافق نامه ای که با وزارت آموزش و پرورش امضا کردیم سه لایه برای هوشمندسازی درنظر گرفتیم.بخشی موضوع ارتباطات مدارس است، خدمات لازم برای خدمات هوشمندسازی و سوم تجهیز مدارس است. 

وزیر ارتباطات افزود: مسئولیت‌های همه دستگاه‌ها در این حوزه مشخص شده؛ بخش خصوصی هم در این حوزه همکاری خواهد کرد. ما به تمامی مدارس ولو همان مدارس کپری تا پایان سال ارتباطشان را برقرار می‌کنیم. این مساله می‌تواند برای نظام آموزشی متحول‌کننده باشد. البته بحث تجهیز مدارس هم صحبت درستی است اما نمی‌توانیم در این حوزه تا تجهیز مدارس دست روی دست بگذاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز