خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات عنوان کرد:

جزئیات مدل جدید اینترنت ثابت غیرحجمی/ مردم کمی صبر داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۷۹۲

آذری جهرمی گفت: در مدل جدید تعرفه اینترنت ثابت غیرحجمی، منافع مردم ، شرکت‌های اینترنتی و حمایت جدی از تولید کنندگان محتوای داخلی دیده شده است.

به گزارش ایلنا، محمد جواد آذری‌جهرمی در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با اشاره به اینکه وضعیت ارتباطات در مناطق زلزله‌زده غرب کشور کاملا عادی است، گفت: نخستین حوزه‌ای که در زلزله غرب ایران وضعیت را به حالت نرمال رساند، ارتباطات بود و گزارشی از وضعیت نامناسب ارتباطی در منطقه وجود ندارد.

آذری‌جهرمی تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی برای به دست آوردن منحنی وقوع خطرات در حوزه ارتباطات هستیم و مدیر کل پدافند غیرعامل  وزارت ارتباطات با کمک دانشگاه امیر کبیر مسوول مطالعه در این زمینه شدند تا طرح جامعی  تهیه و در حوادث این چنینی خسارت ها به حداقل ممکن برسد.

وزیر ارتباطات درباره تعرفه های اینترنت ثابت اظهار داشت : اپراتورهای اینترنت ثابت در این خصوص جلسه‌ای در سازمان تنظیم مقررات داشتند و در این رابطه توجیه شدند،  البته در این چند روزه بعد از اعلام مدل تعرفه های جدید هم با استقبال مواجه شدیم و هم ابهامی در این خصوص ایجاد شد که بیشترین ابهام به بحث استفاده منصفانه،  ارتباط داشت.

وی به مردم توصیه کرد در این زمینه کمی صبر داشته باشند تا شرکت‌های ارائه‌کننده اینترنت ثابت، جدول تعرفه‌های خود را اعلام کنند.

محمد جواد آذری جهرمی تاکید کرد: در مدل جدید تعرفه اینترنت ثابت غیرحجمی، منافع مردم، شرکت‌های اینترنتی و حمایت جدی از تولید کنندگان محتوای داخلی دیده شده و پیش‌بینی ما این است که بیش از 80 درصد کاربران از این مدل تعرفه گذاری رضایت داشته باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  درباره ضرورت ارائه اینترنت حجمی برای کاربران کم مصرف نیز ، خاطر نشان کرد: قبلا در مصوبه 237 یکی از اپراتورها به صورت داوطلبانه اینترنت غیر حجمی ارائه می کرد که بعد از مدتی،  مدل ارائه اینترنت خود را به حجمی تغییر داد و برای عدم تکرار مواردی از این قبیل، این مدل تعرفه گذاری طراحی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز