خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه:

هرکسی به قضا و وکالت به عنوان شغل نگاه کند حتما معیوب است

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۲۸۹

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: هرکس به قضا و وکالت به عنوان شغل نگاه کرد حتما باید خود را معیوب بداند. تحول در نظم قضایی ما ایجاد نخواهد شد مگر اینکه وکلا کمک کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در همایش دفاع از حق از جبهه تا محکمه گفت: ایام سوگ سیدالشهدا را تسلیت عرض می‌کنم و هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه اظهار داشت: برگزاری این جلسات و بزرگداشت این ایام به ذهن آوردن تاریخ است. تاریخ در عرصه حیات انسان دارای جایگاه ویژه‌ای است. انسان نمی‌تواند نسبت به تاریخ خود بی‌تفاوت باشد و به اندوخته پیش از خود مباهات نورزد. آخرین حیات طیبه‌ای که خداوند برای انسان رقم زد نوبتی بود که پیامبر گرانقدر اسلام با تکلف بعثت عهده‌دار شدند. شاید تاریخ نتواند بهتر از دوره پیامبر را برای انسان‌سازی مثال بزند.

وی تاکید کرد: برای شما این سوال پیش می‌آید این عرصه پاک که پیامبر ایجاد کرد چرا باید در یک دوره کوتاه در مسیری قرار بگیرد که افرادی اقدام به عملکردهایی متفاوت داشته باشند. پیامبر گفتند ای بشریت اگر نمی‌خواهی در گمراهی قرار بگیری دو مسند معرفی می‌کنم که به آنجا مراجعه کنید یکی قرآن و دیگری عطرت است.

حجت الاسلام عبداللهی یادآور شد: آخرین فشاری که امویان به امام حسین (ع) آوردند فشار مادی و به عبارت امروزی تحریم در همه ابعاد بود که تلاش آنها نتیجه معکوس داد. با موقعیتی که در بلاد اسلام پیش آمده بود به اراده حق تعالی کار به جایی رسید که فردی از سلاله سید الشهدا پا به عرصه وجود بگذارد که یک نهضت نو را بنا نهد. کسی فکر نمی‌کرد این قضیه به اینجا ختم شود اما مساله انقلاب اسلامی در ایران به بلوغی رسید که برای تمام دنیا الگو شد.

 رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به موضوع حلقه وصل مبدا و معاد، تصریح کرد: امروز پس از چهل سال مردمی که به دنبال چراغی می‌گردند به انقلاب اسلامی توجه دارند. این انقلاب برای نجات انسانیت و از بین بردن ظلم و پیاده کردن منویاتی است که انسان را رشد می دهد. عزت و شرافتی که برای ما ایجاد شده نتیجه‌اش این می‌شود که ما نسبت به هر ظلمی که در جامعه ما اتفاق افتاد بی‌تفاوت باشیم؟

وی افزود: هرکس به قضا و وکالت به عنوان شغل نگاه کرد حتما باید خود را معیوب بداند. تحول در نظم قضایی ما ایجاد نخواهد شد مگر اینکه وکلا کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز