خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری:

نابودی ارزش‌ها و تغییر سبک زندگی، هدف اصلی دشمن در جنگ نرم است/ دفاع مقدس نشأت گرفته از کربلا است

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۰۵۴

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ امروز در جنگ نرم دشمن درصدد است ارزش‌های نظام مقدس اسلامی و نام شهدا را از بین برده و با تغییر سبک زندگی به دنبال این است که ارزش‌ها و بزرگ‌مردی‌هایی که به دنبال آنها هستیم را از ما بگیرند.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیش از ظهر امروز در اجلاسیه امیران و یک هزار و ۴۰۰ شهید ارتش استان مرکزی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ۳۱ شهریور ماه سالروز حمله رژیم بعث به خاک ایران و آغاز هفته دفاع مقدس است، در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تلاش می‌کنیم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اقدامات ارزشمند انجام شده در دفاع مقدس را به جوانان نشان دهیم، هرچند که نمی‌توان آن‌گونه که باید حرکت عظیم دفاع مقدس را نشان داد.

وی با بیان این‌که دفاع مقدس از محرم اندیشه گرفته و شعار، الگو و تاکتیک آن نیز عاشورایی است افزود: همه ارکان دفاع مقدس از کربلا و محرم نشات گرفته و اگر اینگونه نبود قطعا نمی‌توانستیم شاهد از خودگذشتگی جوانان برای دفاع از خاک و ارزش‌های نظام باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» و همچنین «اجازه ندهید گرد و غبار فراموشی بر یاد و خاطره شهدا غلبه و آن را بپوشاند»، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات و اجلاسیه‌های کنونی به عنوان عملیاتی در برابر جنگ نرم دشمن است.

امیر دریادار سیاری بیان کرد: دشمن در جنگ‌نرم تلاش می‌کند ارزش‌ها و آموزش‌های دفاع مقدس، ارزش‌های حاکم بر جامعه را از مردم بگیرد و سبک زندگی مردم را تغییر دهد.

وی اضافه کرد: برگزاری جلسات این چنینی موضع‌گیری در برابر جنگ نرم دشمن و مقابله در خط مقدم است تا دشمن بدانند، هرچند که می‌داند، ملت ایران مانند دوران دفاع مقدس ایستاده‌ و با قدرت راه خود را ادامه می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: مقام معظم رهبری فرمودند:« ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است.» ما چه داریم که به برکت خون شهدا است؟ برای رسیدن به جواب این سوال باید تاریخ انقلاب اسلامی ایران را بررسی کنیم، در ابتدای انقلاب، دشمن به دنبال جلوگیری از پیروزی انقلاب اسلامی بود، اما پس از پیروزی آن، دشمن برای رسیدن به اهداف خود شروع به ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در نقاط مختلف کشور کرد که اگر شهدای آن مقطع زمانی نبودند آیا دشمن موفق نمی‌شد؟ خون شهدا سبب پیروزی در برابر این توطئه دشمن شد.

وی افزود: دشمن در ادامه اهداف خود موج ترور را در نقاط مختلف کشور راه انداخت به‌گونه‌ای که تا کنون بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم، دشمن پس از شکست‌های متعدد طرح بزرگی به نام ۸ سال جنگ تحمیلی را برای شکست انقلاب در پیش گرفت.

 معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد:‌ امروز دشمن در جنگ نرم درصدد است ارزش‌های نظام مقدس اسلامی و نام شهدا را  از بین برده و با تغییر سبک زندگی  به دنبال این است که ارزش‌ها و بزرگ‌مردی‌هایی که به دنبال آنها هستیم را از ما بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز