خبرگزاری کار ایران

سخنگوى وزارت کشور:

نام شهدا تحت هیچ شرایطى از معابر و خیابان‌ها حذف نمی‌شود/ سازمان شهرداری‌ها از این مطالبه جامعه صیانت مى‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۶۷۰

سخنگوى وزارت کشور در واکنش به موضوع حذف عنوان شهید در برخى از اسامى معابر گفت: آن چه بدیهی است این است که نام شهداى گرانقدر تحت هیچ شرایطى از معابر و خیابانها حذف نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، سید سلمان سامانى سخنگوى وزارت کشور در واکنش به موضوع حذف عنوان شهید در برخى از اسامى معابر با تاکید بر اینکه نام شهداى گرانقدر تحت هیچ شرایطى از معابر و خیابانها حذف نخواهد شد، گفت: مسئولان شهری مطمئنا پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد کما اینکه شهرداری تهران هم از ابتدای طرح این موضوع در رسانه‌ها، بررسی‌های لازم را انجام داد و پاسخگو بود.

وی افزود: همین رویه را درمورد هر شهری که این دغدغه بوجود آمده باشد را خواهیم داشت و سازمان شهرداریها با نظارت بر شهرداریهاى سراسر کشور از این مطالبه جامعه صیانت خواهد داشت.

سخنگوى وزارت کشور تاکید کرد: از شهروندان عزیز مى‌خواهیم مثل همیشه در موضوعات مرتبط با شهر خود حساس و مانند همین موضوع خواهان توضیح و اصلاح باشند؛ این نشانه زیست هوشیارانه شهروندان ماست، اما از طرف دیگر مردم عزیز ما مطالبه دارند که آرامشی که ارمغان ایثار شهدای والامقام ماست، تحت الشعاع فضاسازیهاى رسانه اى قرار نگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز