خبرگزاری کار ایران

بازدید امیر صباحی‌فرد از منطقه پدافند هوایی شرق و سایت رادار طبس

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۲۳۰

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق کشور و سایت راداری طبس، از بخش های مختلف این یکان‌ها بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در سایت راداری  طبس در جمع کارکنان این سایت راداری گفت: سایت رادار نظیر طبس یک سایت راداری بی‌نظیر است که نماد عزم و اراده جوانان این مرز و بوم برای خود اتکایی است.

وی افزود: این سایت امروز نقش موثری در پوشش راداری و کشف و شناسایی اهداف در منطقه شرق کشور را بر عهده دارد.

 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: با استقرار سایت راداری نظیر در طبس، آسمان شرق کشور در پوشش کامل پدافند هوایی قرار دارد.

امیر سرتیپ صباحی فرد خاطر نشان کرد: تمام مراحل ساخت سایت راداری نظیر، از مکان یابی تا ساخت رادار قدرتمند و متناسب با این منطقه، توسط کارکنان جوان پدافند هوایی ارتش انجام شده و نمایانگر اقتدار کشور در حوزه دفاع هوایی است.

 فرمانده پدافند هوایی ارتش در این بازدید ضمن حضور در گلزار شهدای گمنام  و دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و وظیفه این منطقه، مجموعه فرهنگی ورزشی و بهداری منطقه پدافند هوایی شرق کشور را افتتاح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز