خبرگزاری کار ایران

عصر امروز صورت گرفت؛

حضور مونسان و حاجی‌میرزایی در کمیسیون فرهنگی مجلس

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۴۶۳

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دو وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارتخانه‌های میراث فرهنگی و گردشگری و آموزش و پرورش امروز در کمیسیون فرهنگی حاضر شدند و به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره جلسه امروز کمیسیون فرهنگی گفت: دستور کار جلسه امروز ادامه لایحه مالکیت فکری بود که مواد ۵۶، ۵۷ و ۵۸ آن بررسی و تصویب شد. از فصل بعدی این لایحه نیز ماده ۶۲ hن مصوب شد که همگی مربوط به حقوق مالکیت شنیداری و تصویری است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مونسان وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت میراث فرهنگی نیز برنامه‌های خود را در حوزه‌های میراث فرهنگی و گردشگری ارائه داد و نمایندگان هم انتظارات خود را بیان کردند و خواستار این بودند که تحولی در این حوزه بوجود بیاید و از افراد متخصص استفاده شود و شورای عالی میراث فرهنگی تشکیل شود که الان حدود دو سال است که جلسات آن برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به حضور حاجی‌میرزایی در کمیسیون فرهنگی گفت: ایشان نیز برنامه‌های خود را در مورد لزوم تحقق اسناد بالادستی و بهبود کیفیت راهبردی و مدیریت در آموزش و پرورش، عدالت آموزشی و ترویج فرهنگ پژوهشگری و پرسشگری بیان کرد و نمایندگان هم مطالبات خود را درمورد رسیدگی به رتبه‌بندی معلمان، تعیین تکلیف حق‌التدریسی‌ها و چگونگی تحقق مطالبات معلمان را مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز