خبرگزاری کار ایران

میرزاده در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد:

دو وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور هفته آینده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۳۴۳

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه دیروز کمیسیون قرار بر این شد که یکشنبه هفته آینده هر دو وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی‌گری وزارت آموزش و پرورش و میراث فرهنگی را به کمیسیون دعوت کنیم تا با اعضا گفت‌و‌گویی صورت بگیرد.

میرحمایت میرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در تشریح جلسه عصر دیروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در ابتدای جلسه در رابطه با وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش و گردشگری و میراث فرهنگی مباحثی مطرح شد و قرار بر این شد که یکشنبه هفته آینده هر دو وزیر را به کمیسیون دعوت کنیم تا با اعضای کمیسیون گفت‌و‌گویی صورت بگیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات تصریح کرد: در ادامه جلسه مباحث مربوط به آسیب‌های اجتماعی در مدارس و دانشگاه‌ها را با حضور معاون اجتماعی وزیر کشور و نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی و نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس مطرح کردیم.

وی با اشاره به گزارشی که در رابطه با آسیب‌های اجتماعی به کمیسیون ارائه شد، گفت: در این گزارش مطرح شد که در برخی مدارس و دانشگاه‌ها میزان آسیب‌های اجتماعی رو به افزایش است. علاوه بر آن مقرر شد که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگانی از صدا و سیما، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای در این باره تشکیل دهیم.

میرزاده گفت: در جلسه‌ای که تشکیل می‌دهیم بحث‌های مفصلی خواهیم داشت در رابطه با اینکه دولت چه مقدار بودجه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به دستگاه‌های مختلف داده است و آن دستگاه‌ها این بودجه‌ها را چگونه در رابطه با کاهش آسیب‌های اجتماعی هزینه کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز