خبرگزاری کار ایران

با دستور رئیس‌جمهور؛

بهره‌برداری از ۵۹۰ پروژه صنعتی، گردشگری و ورزشی انجام شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۲۷۰

امروز به دستور رییس جمهوری و با حضور وزیر راه‌وشهرسازی از ۵۹۰ پروژه صنعتی، گردشگری و ورزشی در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید مسکن بهره‌برداری شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید مسکن با حضور در محله تهرانسر، از ۵۹۰ پروژه صنعتی، گردشگری و ورزشی رونمایی کرد که در این مراسم از پروژه‌های فوق همزمان بهره‌برداری نیز انجام گرفت.

در این مراسم ضمن ارتباط مستقیم با رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از افتتاح خط تولید واحد محصولات هوشمند شرکت امرسان به همراه افتتاح ۳۴ واحد صنعتی در استان تهران با سرمایه‌گذاری ۱۳۶۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۵۰۰ نفر در زمینه‌های نساجی، پوشاک، غذایی، سلولزی و لوازم خانگی توسط بخش خصوصی خبر داد که با دستور رئیس‌جمهور پروژه‌های فوق رونمایی و بهره‌برداری شد.

همچنین در ادامه این مراسم ضمن ارتباط مستقیم با شمیرانات، مونسان سرپرست وزارت گردشگری و میراث فرهنگی از ۲۲۶ پروژه با سرمایه‌گذاری ۲۲۱۸ میلیارد تومان خبر داد که در بین آنها بهره‌برداری از ۳۱ هتل خبر داد.

در ادامه نیز با سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان از ورامین ارتباط مسقیم برقرار شد و وی از طریق ویدئو کنفرانس از بهره‌برداری ۳۳۰ پروژه ورزشی در نقاط مختلف کشور خبر داد و همچنین اعلام کرد که در تهران ۷ پروژه شامل ۵ سالن سرپوشیده و ۲ زمین چمن مصنوعی در ورامین، اسلامشهر، بهارستان، ری و دماوند بهره‌برداری می‌شود که در مراسم فوق رئیس‌جمهور بهره‌برداری از آنها را آغاز کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز