خبرگزاری کار ایران

عبداللهی در تذکر شفاهی:

وزارت صمت اگر فکری به حال تجارت سیب نکند، باغداران درختان خود را قطع می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۰۸۵

نماینده مردم اهر و هریس گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید فکری به حال صادرات سیب کند، در غیر اینصورت باغداران درختان خود را قطع کرده و مشکلات فراوانی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، بیت الله عبداللهی در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: سیب باغداران حوزه انتخابیه من در حالی که سال های قبل صادر می شد، در سال جاری صادر نمی شود، به همین جهت محصولی که ۳ هزار تومان هزینه تولید آن است باید به مبلغ ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان در بازارهای داخلی به فروش برسد که مشکلات فراوانی را برای باغداران ایجاد کرده است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باغداران کود و سم را به قیمتی گران تهیه می کنند، بیان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید فکری به حال صادرات سیب کند، در غیر اینصورت باغداران درختان خود را قطع کرده و مشکلات فراوانی به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: مدارس اکنون در حال باز شدن هستند و معلمان نیز مشکلات فراوانی دارند، هرچه سریعتر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش باید به مجلس معرفی شود.

عبداللهی گفت: احداث راه جانقور – بخشایش از سال ۹۷ موافقت نامه دارد و عدم اجرای این پروژه با وجود اینکه اعتبار لازم را دارد باعث شرمندگی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز