خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد و معاون اجرایی نیروی پدافند هوایی:

دشمن در مقابل اراده پولادین فرزندان این سرزمین عاجز مانده است

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۶۳۱

رئیس ستاد و معاون اجرایی نیروی پدافند هوایی گفت: واهمه و بیم دشمن از اقدام نظامی علیه کشورمان، حاصل تجربه سه هزار روز ایثار، ایستادگی و استقامت امت قهرمان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم ابوالفضل سپهری رئیس ستاد و معاون اجرایی نیروی پدافند هوایی در مراسم صبحگاه این نیرو در جمع فرماندهان و کارکنان این ستاد گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه ها، دشمن را به این نتیجه رسانده است که هرگونه حماقتی هزینه های زیادی را در بر خواهد داشت و خوب می داند آمادگی رزمی دفاعی ما قابل آزمودن نیست و قطعا اولین اشتباه آنها، آخرین اشتباهشان خواهد بود.

وی در ادامه افزود: واهمه و بیم دشمن از اقدام نظامی علیه کشورمان، حاصل تجربه سه هزار روز ایثار، ایستادگی و استقامت امت قهرمان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است.

امیر سپهری تصریح کرد: اگر امروز دشمن در مقابل اراده پولادین فرزندان این سرزمین عاجز مانده است به دلیل مولفه های قدرت بازدارندگی است که ایران اسلامی به اتکا قدرت درون زای نیروهای مسلح و به ویژه نیروی پدافند هوایی به دست آورده است.

رئیس ستاد و معاون اجرایی نیروی پدافند هوایی در پایان اظهار کرد: بدانید که دشمن ما، دشمن انرژی اتمی ما نیست؛ دشمن نحوه رعایت حقوق بشر ما نیست، دشمن داشتن یا نداشتن موشک و تجهیزات ما نیست؛ دشمن ما دشمن باورهای ماست، دشمن فرهنگ شیعی، خروش حسینی و انتظار مهدوی ماست و تا مادامی که بر این باور باشیم این دشمنی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز