خبرگزاری کار ایران

در دیدار خاجی با معاون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سیاسی تاکید شد؛

ضرورت مراقبت از روند «آستانه» تا دستیابی به نتیجه کامل

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۴۶۱

دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی با معاون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سیاسی دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رایزنی‌های هیات جمهوری اسلامی ایران در سیزدهمین اجلاس روند «آستانه»، علی اصغر خاجی  با خوله مطر  دیدار و گفت‌وگو کرد.

خاجی رئیس هیات مذاکره کننده ایران در سیزدهمین دور مذاکرات صلح سوریه در آستانه در این دیدار با یادآوری تلاش‌هایی که در ماه‌های گذشته در چارچوب روند آستانه برای تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه صورت گرفته، بر ضرورت مراقبت از این روند تا دستیابی به نتیجه کامل تاکید کرد.

وی با تاکید بر تلاش‌های صورت گرفته در چارچوب کارگروه تبادل بازداشت‌شدگان و ربوده‌شدگان و موفقیت چهارمین مرحله از تبادل که دیروز در سوریه انجام شد، بر ضرورت بازگشت آوارگان به کشورشان تاکید کرد.

دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی روز گذشته نیز با «بشار الجعفری»  نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد و رئیس هیات مذاکره‌کننده سوریه در روند آستانه، «الکساندر لاورنتیف»  نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور سوریه و «سرگئی ورشنین»  معاون وزیر امور خارجه روسیه و روسای هیات های لبنان و عراق به صورت جداگانه نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز