خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه:

سیستان و بلوچستان امروز جزو امن‌ترین استان‌های کشور است

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۳۳۰

سرلشکر سلامی به منظور افتتاح ۲۵۳۳ پروژه محرومیت‌زدایی و مردم یاری به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور افتتاح ۲۵۳۳ پروژه محرومیت‌زدایی و مردم یاری در استان سیستان و بلوچستان، به این استان سفر کرد.

وی در بدو ورود به زاهدان ، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس بازدیدی از نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای بسیجیان منطقه انجام داد.

فرمانده کل سپاه  در جمع خبرنگاران  اظهار کرد : تامین امنیت منطقه و مردمان عزیز سیستان وبلوچستان برای نظام، مقام معظم رهبری و  سپاه بسیار مهم می باشد و  وارد کردن خدشه به آن خط قرمز ما است.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه تمامی امکانات و تجهیزات خود را در این منطقه برای تامین امنیت پایدار، فراگیر و متکی بر حضور و مشارکت بومیان منطقه مستقر کرده است و توفیق داشته ایم که در منطقه امنیت در مفهوم جدید را ایجاد کنیم.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه سیستان وبلوچستان  امروز جزو امن ترین استان های کشور است و هرگونه ناامنی و شرارت با واکنش سخت و قاطع فرزندان انقلابی ایران مواجه خواهد شد، به اقدامات محرومیت زدایی و مردم یاری سپاه در این استان اشاره و تصریح کرد: برای سیستان وبلوچستان ۹هزار و۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی تعریف شده که امروز ۲هزار و۵۳۳ طرح افتتاح خواهد شد. همچنین ۷۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان در این استان اهدا می شود که زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی یادآور شد: بخش عمده ای از این پروژه ها با محوریت بهداشتی، زیرساختی، اشتغال، صنایع دستی و معیشت مردم است تا بتوانیم در کنار تامین امنیت برای اشتغال و معیشت مردم نیز گام های مطلوبی برداریم که به فضل الهی مردم سیستان وبلوچستان نیز همکاری های بسیار خوبی با ما در اجرای این پروژه ها داشته اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز