خبرگزاری کار ایران

سرلشکر صفوی اعلام کرد؛

صدور دستورالعمل ممنوعیت خرید کالای خارجی در نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۶۴۰

دستیار و مشاورعالی فرمانده معظم کل قوا گفت: نیروهای مسلح به عنوان جمعیت بزرگی در کشور هستند به همین خاطر دستورالعملی صادر شده تا هیچ کالای خارجی خریداری نشده و در صورت خرید بودجه آن پرداخت نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه مراسم سالگرد شهید صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران گفت: این رسم خوبی است که قدر شهدا را بدانیم؛ شهدا در اندیشه و تفکر و اخلاق و رفتار چگونه بودند و عملکرد آنها در دفاع مقدس مانند شهید صیاد چگونه بوده است.

 

وی افزود: شهید صیاد در اندیشه و عمل انسانی بود که به قرآن، اسلام، قران و سنت رسول‌الله(ص) و سیره ائمه اطهار(ع) اعتقاد داشت و فرمایشات آنها را سرلوحه کار خود قرار می‌داد، علاوه بر این در اخلاق و رفتار انسانی مردم دارد و مردم‌یار بود.

دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا درباره شعار سال اظهار داشت: یکی از کلیدی‌ترین و شاید اصلی‌ترین بحث اقتصاد مقاومتی شاخصه‌ای است که مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در مشهد مقدس ایراد فرمودند و آن این است که مردم ما کالای ایرانی مصرف کنند.

صفوی تصریح کرد: البته باید از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان حمایت شود، یعنی باید کالاهایی ساخته شود که با کالای مشابه خارجی از نظر کیفیت و قیمت قابل مقایسه باشد.

وی ادامه داد: در اینجا نقش سازمان استاندارد حائز اهمیت است؛ به عنوان مثال  این سازمان فعال باید استانداردی مشخص می‌کرد تا خودرو داخلی و خارجی در یک کیفیت باشند.

مشاور فرمانده کل قوا گفت: نیروهای مسلح به عنوان جمعیت بزرگی در کشور هستند به همین خاطر دستورالعملی صادر شده تا هیچ کالای خارجی خریداری نشده و در صورت خرید بودجه آن پرداخت نمی‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین اگر نیروهای مسلح، کارمندان دولت و خانواده آنها کالای ایرانی مصرف کنند، نقطه تحولی در حمایت از کالای ایرانی صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز