خبرگزاری کار ایران

دبیرکل بنیاد هابیلیان:

بسیاری از خواص تا خون بهشتی ریخته نشد، فکر می‌کردند او آمریکایی است/ منافقین در سه شیفت ۸ ساعته برای فضای مجازی تولید محتوا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۹۹۶

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: ان جی اوهای برخی کشورهای خارجی صحنه‌گردان اصلی میتینگ‌های منافقین هستند و با بررسی آنها می‌بینیم که همه به مقام‌های رده بالای دولتی این کشورها باز‌می‌گردد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان در نشست بررسی و تحلیل حصور تروریستی منافقین در فضای مجازی با اشاره به پیچیدگی جریان نفاق در کشور گفت: در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب بر خلاف شیوه عملکردی امام آنها عملکردشان به گونه‌ای بود که در همان دو سه سال اولیه شعارهایی علیه شهید بهشتی  سر دادند و تا خون بهشتی ریخته نشد، بسیاری از خواص فکر می‌کردند او آمریکایی است.

وی با بیان اینکه آنها نفاق و کارکرد خیلی زیادی در نفوذ در افراد دارند، گفت: ما ۱۷ هزار شهید ترور داریم که ۱۲ هزار تن از آنان توسط گروهک‌های تروریستی انجام شده است. اسناد وزارت امور خارجه آمریکا ترورهای چند هزار نفری گروهک منافقین را تایید کرده است. گمان نکنیم که با رفتن آنها به عراق و بعد از اخراج آنها به آلبانی کار آنها تمام شده است بلکه از تجربه و توان آنها در جاهای مختلف برای جاسوسی و عملیات‌های مختلف استفاده می‌شود.

هاشمی‌نژاد اظهار داشت: آنها طی ۵ سال اخیر به شکلی حرفه‌ای کشته شدن رجوی را جا انداختند و جنایات این گروهک را به او نسبت می‌دهند. این گروهک با اسم جبهه مقاومت ایران ژست دمکوراسی‌خواهانه خود را به افرادی دموکرات نشان می‌دهد و اگر کسی هم از جنایات آنها بپرسد می‌گویند آن را کسی انجام داده که دیگر وجود ندارد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به حمله منافقین به ۱۱ سفارتخانه ما در کشورهای اروپایی علیرغم قدرت سازمان‌های اطلاعاتی این کشورها گفت: این گروهک در سه شیفت ۸ ساعته برای فضای مجازی تولید محتوا می‌کند. 

وی افزود: آنها به شدت در تولید محتوا فعال هستند و سابقه ۵۰ ساله دارند و می‌دانند چگونه موج راه‌اندازی کنند. به طور مثال اگر دقت کرده باشید قتلی توسط یکی از مسئولان سابق کشور در ماه‌های گذشته اتفاق افتاد سه روز بعد آن همه ذکر و فکر و زندگی مردم این موضوع شده بود.

هاشمی‌نژاد در پایان با اشاره به ان جی او های برخی کشورهای خارجی گفت: آنها صحنه‌گردان اصلی میتینگ‌های منافقین هستند و با بررسی آنها می‌بینیم که همه به مقام‌های رده بالای دولتی این کشورها باز‌می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز